۷ فروردین ۱۳۹۸، ۱۱:۵۷
کد خبر: 83256639
T T
۰ نفر

آموزش و پرورش در ستاد اسكان نوروزي فعالانه عمل كرد

۷ فروردین ۱۳۹۸، ۱۱:۵۷
کد خبر: 83256639
آموزش و پرورش در ستاد اسكان نوروزي فعالانه عمل كرد

كرج – ايرنا- معاون عمراني و هماهنگي استانداري البرز گفت: آموزش و پرورش در ستاد اسكان نوروزي 98 در اين استان فعالانه عمل كرد.

به گزارش ايرنا ، علي درويش پور روز چهارشنبه در بازديد از مراكز اسكان فرهنگيان البرز اظهار داشت: پايگاه هاي اسكان آموزش و پرورش داراي شرايط مناسبي براي پذيرايي از مسافران نوروزي در البرز است.
وي با اشاره به اينكه كارگروه جمع آوري و ارسال كمك ها به سيل زدگان كشور در استانداري تشكيل شده است، يادآور شد: كمكهاي ارسالي در سه محور تجهيزات و ماشين آلات، اكيپ هاي امداد و نجات و اقلام مايحتاج سيل زدگان جمع آوري و ارسال خواهد شد.
وي اضافه كرد: اقلام مورد نياز با كمك نقدي توسط افراد حقيقي و حقوقي و با مشخص كردن ميزان آن توسط دستگاه هاي هلال احمر و دفتر اقتصادي استانداري البرز خريداري و براي ارسال آماده سازي مي گردد.
وي بيان داشت: تمام اقلام ارسالي با توجه به زيرساخت مناسب شركت شهرك هاي صنعتي تجميع و در قالب يك كاروان استاني متشكل از تيمي با محوريت سپاه سپاسداران، هلال احمر، كميته امداد و اصناف ارسال مي گردد.
معاون توسعه مديريت و پشتيباني اداره كل آموزش و پرورش البرز اعلام كرد: 6 ستاد اسكان ويژه فرهنگيان و مسافران نوروزي در اين استان با رويكرد تكريمي فعال شد.
مراد مالمير نيز اظهار داشت: از آذر ماه سال جاري ستاد اسكان مسافران نوروزي با فراهم آوري مقدمات براي اسكان و استقبال از ميهمانان نوروز 98 با حضور اعضا در اين استان تشكيل شد.
وي بيان داشت : آموزش و پرورش البرز با آماده سازي مقدمات پذيرش سامانه اي از 16 اسفند ماه 98، پيش بيني پايگاه مركزي پذيرش ، ساماندهي 21 آموزشگاه به صورت حضوري با 165 كلاس و مراكز رفاهي خانه معلم آماده پذيرايي از فرهنگيان و مسافران در تعطيلات نوروز 98 شده است.
وي يادآور شد: شعار مراكز اسكان فرهنگيان در نوروز 98 در اين استان ارائه خدمات شايسته و تكريمي است به گونه اي كه همه مدارس و مراكز اقامتي بهسازي، مرمت ، پاكسازي و بهداشتي شد.
وي گفت: به منظور نظارت مستمر بر روند فعاليت هاي در نظر گرفته شده در قالب ستاد اسكان نوروزي فرهنگيان در البرز، طرح بازديد ميداني از مراكز اقامتي پيش بيني شده در نواحي و مناطق هشت گانه آموزش و پرورش اين استان در دستور كاري قرار گرفت.
وي ادامه داد: در سال جديد تعداد 40 دستگاه تلويزيون 30 اينچ و تعداد 20 دستگاه يخچال خريداري شده كه براي استفاده و رفاه مسافران عزيز به تجهيزات اسكان اضافه گرديده است.
مالمير افزود: در اين مدارس تعداد 47 اتاق ويژه كه شامل تخت خواب، پتو، تشك، ملحفه، فرش، يخچال ،تلويزيون و سرويس بهداشتي و 33 اتاق الف و 11 نمازخانه آماده سازي و مورد استفاده قرار گرفته است.
سال گذشته حدود 20 هزار نفر از مراكز اسكان فرهنگيان بهره مند شدند.
2819/6993

سرخط اخبار استان‌ها