۶ فروردین ۱۳۹۸، ۱۸:۲۹
کد خبر: 83255866
T T
۰ نفر

برگزاري هفتمين جشنواره موسيقي كُردي لغو شد

۶ فروردین ۱۳۹۸، ۱۸:۲۹
کد خبر: 83255866
برگزاري هفتمين جشنواره موسيقي كُردي لغو شد

سنندج - ايرنا - مسئول روابط عمومي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي كردستان از لغو هفتمين جشنواره موسيقي كُردي و ويژه برنامه روز ملي هنرهاي نمايشي به دليل ابراز همدردي با مردم سيل زده كشور و تسلي خاطر بازماندگان اين حوادث خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي كردستان، كورش احمدي اظهار داشت: هفتمين جشنواره موسيقي كُردي كه از شب گذشته با حضور گروه هاي منتخب كشوري در سنندج آغاز شده بود به دليل ابراز همدردي با مردم سيل زده كشور و تسلي خاطر بازماندگان اين بلاي طبيعي لغو و به زمان ديگري موكول شد.
وي ضمن ابراز تاثر و تاسف از بروز چنين حوادثي اضافه كرد: هفتمين جشنواره موسيقي كُردي از پنجم تاهشتم فروردين سال جاري در سنندج آغاز شد كه در دومين روز از برگزاري آن بنا به دستور مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي كردستان لغو و زمان برگزاري آن متعاقبلا اعلام مي شود.
مسئول روابط عمومي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي كردستان همچنين از لغو ويژه برنامه جشن روز ملي هنرهاي نمايشي خبر داد و افزود: اين ويژه برنامه بنا بود روز چهارشنبه هفتم فرودين ماه جاري در سالن آمفي تئاتر باشگاه فرهنگيان سنندج برگزار شود كه اين برنامه هم لغو شده است.
در پنجمين روز از سال جديد، علاوه بر جاري شدن سيل در استان هاي گلستان، مازندران، شيراز شاهد سيلاب همراه با خسارت شماري از رودخانه‌هاي جنوبي و مركزي كشور بوديم و بسياري از هموطنان مان در اين حوادث عزيزان خود را از دست دادند و عزادار شدند.
9936 / 3034

سرخط اخبار فرهنگ