۵ فروردین ۱۳۹۸، ۲۱:۱۹
کد خبر: 83254519
T T
۰ نفر
حماس:از مردم غزه در برابر حملات رژيم صهيونيستي دفاع مي كنيم

تهران – ايرنا – جنبش مقاومت اسلامي فلسطين (حماس) روز دوشنبه در بيانيه اي اعلام كرد كه مقاومت آماده دفاع از مردم غزه در برابر حملات رژيم صهيونيستي به اين باريكه است.

به گزارش خبرگزاري آناتولي تركيه، در بيانيه حماس آمده است: مقاومت فلسطيني آماده ورود به جنگ با اسرائيل و دفاع از غزه است.
بر اساس اين گزارش حماس افزوده است: در صورتي كه رژيم اشغالگر هر گونه حماقتي عليه غزه و مقاومت مرتكب شود، هزينه اش بسيار سنگين خواهد بود.
جنبش مقاومت اسلامي فلسطين در بيانيه خود آورده است كه اشغالگران خود را در برابر مقاومت شديد خواهند يافت و نيروهاي مقاومت آمادگي كامل براي پاسخ به حملات رژيم صهيونيستي و دفاع از مردم ما دارند.
پيش تر ارتش رژيم صهيونيستي از آغاز عمليات نظامي عليه جنبش مقاومت اسلامي فلسطين (حماس) در غزه خبر داده بود.
شبكه خبري الميادين در خبري فوري اعلام كرد كه هواپيماهاي رژيم صهيونيستي حملات خود به غزه را آغاز و دو مقر نيروهاي مقاومت در عسقلان و بدر واقع در شمال نوار غزه را هدف قرار دادند.
در همين حال «احمد مدلل» از فرماندهان جنبش جهاد اسلامي فلسطين تاكيدكرد، تل آويو با قواعد درگيري در ميدان نبرد آشناست و به دشمن گفته شده كه پاسخ بمباران را با بمباران و خون را با خون خواهيم داد.
بر اساس برخي اخبار منتشره دو تيپ از نيروهاي صهيونيستي امروز (دوشنبه) عازم مناطق اطراف غزه شده اند كه از 13 سال تحت محاصره است.
روز دوشنبه بر اثر اصابت يك موشك به تل آويو 6 تن از صهيونيست هاي ساكن در آن زخمي شدند.
پيش از اين ارتش رژيم صهيونيستي مناطق مرزي با غزه را مناطق بسته نظامي اعلام كرده و پناهگاه ها را به روي شهرك نشينان در اين مناطق گشوده بود.
بر اساس گزارش رسانه هاي صهيونيستي، مسير فرود هواپيماها در فرودگاه بن گوريون واقع در تل آويو به دلايل امنيتي تغيير كرده است.
همچنين نيروهاي پياده نظام ارتش رژيم صهيونيستي در مرز سرزمين هاي اشغالي و غزه به حالت آماده باش در آمدند.
شبك**9365**1708

سرخط اخبار جهان