۲۸ اسفند ۱۳۹۷، ۱۹:۰۸
کد خبر: 83249179
T T
۰ نفر
ذلت‌ناپذيري از مولفه‌هاي مهم فرهنگ شهدا است

قزوين - ايرنا - نماينده ولي فقيه در استان قزوين گفت: ذلت‌ناپذيري از مولفه‌هاي مهم فرهنگ شهدا است اما برخي برخلاف فرهنگ شهدا عمل مي‌كنند.

به گزارش عصر سه شنبه ايرنا، آيت‌الله عبدالكريم عابديني در ديدار با زائران راهيان نور با تبريك ولادت امام علي (ع) و روز پدر اظهار داشت: همانطور كه فروردين، ارديبهشت و خرداد بهار طبيعت محسوب مي‌شود، رجب، شعبان و رمضان نيز بهار معنويت است و ‌بايد از اين ايام به خوبي بهره ببريم.
وي با بيان اينكه سفر راهيان نور سفر با بركت و معنوي است،تصريح كرد: بايد از فرصت راهيان نور استفاده كنيم تا فرهنگ ايثار و فداكاري شهدا بيش از پيش در جامعه تبيين و ترويج شود.
امام جمعه قزوين با بيان اينكه شهداي ما شهادت را انتخاب كردند و ذلت را نپذيرفتند، خاطرنشان كرد: متاسفانه برخي بر خلاف راه و فرهنگ شهدا كه عزت بخش بود، دنبال ذلت‌پذيري هستند و بايد در راهيان نور مسير عزت و ذلت را نشان دهيم.
نماينده ولي فقيه در استان قزوين با بيان اينكه طبق نص صريح قرآن كريم همه عزت‌ها نزد خداوند است، خاطرنشان كرد: شهدا با تاسي از فرهنگ انبياء (ع) و ائمه اطهار (ع)، فرهنگ مقاومت، ايستادگي در مقابل ظلم را به ما آموختند.
وي همچنين گفت: فرهنگ مهرباني، دوستي و صميميت در بين رزمندگان در حالي كه در جبهه جنگ حضور داشتند، بسيار برجسته بود و اين مهم را بايد در بين خود ترويج دهيم.
3013

سرخط اخبار استان‌ها