۲۴ اسفند ۱۳۹۷، ۱۳:۲۳
کد خبر: 83244143
T T
۰ نفر
بیانیه گام دوم انقلاب مسیر نظام را مشخص كرد

همدان - ایرنا - رییس دفتر رهبر معظم انقلاب گفت: رهبر معظم انقلاب در بیانیه رسا و پرمحتوای «گام دوم انقلاب» مسیر نظام را مشخص و راه انقلاب را ترسیم كردند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد محمدی گلپایگانی در آیین پیش از خطبه های نماز جمعه همدان افزود: امام خمینی (ره) حق حیات بر گردن ما دارد چراكه ما را آزاد كرد و امروز ایران اسلامی بهترین نقطه برای زندگی مسلمانان است.
وی بابیان اینكه مدعیان حقوق بشر در جنایت‌های جهان دست دارند اما ما را نصیحت می‌كنند، گفت: مدعیان حقوق بشر عامل كشتار مردم بیگناه هستند؛ آن وقت ایران را به نقض حقوق بشر محكوم می‌كنند.
حجت الاسلام محمد محمدی گلپایگانی اظهار داشت: دشمنان نظام در طول 40 سال عمر پر بركت انقلاب توطیه های زیادی برای نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام دادند.
وی اضافه كرد: با پیروزی انقلاب، دشمنان هشت سال جنگ تحمیلی را بر كشور تحمیل كردند و كودتای پایگاه نوژه و انواع توطئه ها را علیه ایران انجام دادند.
رییس دفتر رهبر معظم انقلاب تاكید كرد: اما با همه این توطئه ها و حوادثی كه با دست دشمنان به وجود آمد 40 سال از عمر پر بركت انقلاب گذشت و رهبر معظم انقلاب در بیانیه ای به صورت رسمی طرح گام دوم انقلاب را مطرح و تبیین كردند.
حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی ادامه داد: بزرگترین خیانت ها را خاندان پهلوی به این نظام تحمیل كرد و با برگزاری جشن 2500 ساله شاهنشاهی اموال ملت را هدر دادند.
رییس دفتر رهبر معظم انقلاب با اشاره به اینكه همدان دارای حوزه‌های علمیه قوی است گفت: باید مانند گذشته افراد شایسته بیشتری از این شهر تربیت و به جامعه عالمان دینی معرفی شوند.
وی تاكید كرد: یك‌ هزار و 200 روستا در استان همدان وجود دارد اما تنها می‌توان 200 روحانی به روستاها فرستاد كه با این اوصاف یك‌هزار روستا بدون روحانی می‌ماند بنابراین باید حوزه‌های علمیه این مناطق را پوشش دهند.
7523/2090

سرخط اخبار استان‌ها