۱۳ اسفند ۱۳۹۷، ۹:۴۵
کد خبر: 83230308
T T
۰ نفر

بارش‌هاي پراكنده در برخي نقاط كشور

۱۳ اسفند ۱۳۹۷، ۹:۴۵
کد خبر: 83230308
بارش‌هاي پراكنده در برخي نقاط كشور

تهران- ايرنا- كارشناس سازمان هواشناسي گفت: به علت عبور موج‌هاي ضعيف طي يك تا دو روز آينده شاهد بارش‌هاي ضعيفي در نقاط مختلف كشور خواهيم بود.

«فريبا گودرزي» روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگارعلمي ايرنا افزود: با عبور اين موج‌هاي ضعيف شاهد بارش‌هاي پراكنده همراه با وزش باد در برخي نقاط سواحل درياي خزر، شمال غرب، غرب ، دامنه هاي زاگرس شمالي، دامنه هاي جنوبي البرز مركزي و شرقي خواهيم بود كه در ارتفاعات مي‌تواند به شكل برف باشد.
وي اظهارداشت: فردا بارش‌ها به مناطقي از شرق و شمال شرق محدود مي‌شود و در بخش‌هايي از جنوب شرق نيز وزش باد شديد رخ مي‌دهد.
وي ادامه داد: چهارشنبه براي برخي از ارتفاعات البرز مركزي، شمال شرق، ارتفاعات زاگرس جنوبي و غرب كرمان بارش پراكنده پيش بيني شده است و امروز و فردا بخش‌هاي مركزي و شرقي خليج فارس مواج خواهد بود.

** وضعيت هواي تهران / گرمترين و سردترين نقاط كشور
كارشناس سازمان هواشناسي افزود: امروز هواي تهران كمي ابري همراه با وزش باد خواهد بود اما بعدازظهر افزايش ابر گاهي بارش پراكنده رخ مي‌دهد ، سه شنبه و چهارشنبه نيز هوا صاف تا كمي ابري همراه با وزش باد خواهد بود.
كمينه دماي امروز صبح پايتخت 5 درجه بالاي صفر بود و بيشينه امروز آن به 1 درجه بالاي صفر مي‌رسد.
گودرزي گفت: زرآباد و راسك در سيستان و بلوچستان به ترتيب 27 و 26 درجه بالاي صفر گرمترين و كوهرنگ و شهركرد در استان چهارمحال و بختياري به ترتيب با دماي منفي 18 و منفي 13 سردترين نقاط كشور در 24 ساعت گذشته بودند.
علمي **9014**1883**
۰ نفر

سرخط اخبار جامعه