۸ اسفند ۱۳۹۷، ۱۹:۳۰
کد خبر: 83225425
T T
۰ نفر
چهارمين بازارچه خيريه عطرياس نبوي در شيراز گشايش يافت

شيراز-ايرنا- چهارمين بازارچه خيريه عطر ياس نبوي، با هدف حمايت از كودكان بد سرپرست و بي سرپرست با حضور 120 هنرمند در شيراز گشايش يافت.

مدير خيريه عطرياس نبوي، چهارشنبه در حاشيه آيين افتتاح اين بازارچه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا بيان داشت:
محصولات فرهنگي، هنري و صنايع دستي هنرمندان شركت كننده در اين بازارچه كه شامل زيورآلات و تابلوهاي نقاشي است در قالب برپايي 40 غرفه ارايه شده است.
عباس عسكري، با دعوت از شهروندان شيرازي براي بازديد و خريد از اين بازارچه، گفت: عوايد حاصل از فروش محصولات هنري و فرهنگي اين بازارچه به طور كامل صرف تامين هزينه‌هاي كودكان بد سرپرست و بي سرپرست زير پوشش خيريه عطر ياس نبوي خواهد شد.
مدير خيريه عطرياس نبوي بيان كرد: اين بازارچه كه در طبقه 22 هتل چمران شيراز برپا شده تا روز دهم اسفندماه جاري از ساعت 11صبح تا 23 داير است.
عسكري، در بخش ديگري از مطالب خود گفت: مركز خيريه عطر ياس نبوي از سال 91فعاليت خود را آغاز كرد و هم اينك 15 كودك بي سرپرست در پرورشگاه خيريه عطر ياس نبوي واقع در بولوار معالي آباد شيراز نگهداري مي شوند.
به گفته وي، در حال حاضر يك هزار و 200 كودك بي سرپرست و يا بد سرپرست در استان فارس زير پوشش اين خيريه قرار دارند كه از اين تعداد 800 نفر آنها پسر و مابقي دختر هستند.
او اضافه كرد: حمايت اين مركز خيريه از كودكان زير پوشش در زمينه هاي مختلف از جمله، آموزشي، درماني، بهداشتي، معيشتي و نگهداري است.
9873 /6118

سرخط اخبار استان‌ها