۲ اسفند ۱۳۹۷، ۱۵:۲۳
کد خبر: 83217850
T T
۰ نفر
راهبرد آموزشي نظام فني و اجرايي يزد در حال تدوين است

يزد - ايرنا - مدير فني و اجرايي سازمان مديريت و برنامه ريزي يزد گفت: راهبرد سه ساله آموزشي براي نظام فني و اجرايي استان در حال تهيه و تدوين است كه به زودي نيازسنجي براي شناسايي دوره هاي مورد نياز در دستگاه هاي اجرايي انجام مي شود.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومي اين سازمان، محمدرضا بشيري در دهمين جلسه شوراي فني استان از برگزاري دوره هاي آموزشي فهرست بهاي كلان با حضور تعدادي از دستگاه هاي اجرايي، مشاوران و پيمانكاران توسط سازمان مديريت و برنامه ريزي يزد خبر داد.
وي افزود: هدف از ابلاغ فهرست بهاي كلان راهسازي، نظارت و كنترل هزينه تمام شده طرح ها و پروژه هاي راهسازي است.
مدير فني و اجرايي سازمان مديريت يزد تصريح كرد: بر اساس اين فهرست بها در قسمت كنترل مطالعات و برآورد ارجاع كارهاي راه سازي، در صورت تحقق اين موارد در فهرست ، به برگزاري مناقصه (عمومي، محدود و ترك تشريفات) مجاز نبوده و ضرورت دارد مطالعه مهندسي ارزش در دوره پيش از اجرا انجام و پس از بازبيني مطالعات بر اساس نتايج مهندسي ارزش فرايند ارجاع كار شروع شود.
در اين جلسه همچنين اخبار و بخشنامه هاي جديد سازمان برنامه و بودجه كشور اطلاع رساني شد.
در ادامه مصوبات كارگروه آموزش و ترويج ضوابط نظام فني و اجرايي با ارائه گزارش عملكرد دوره هاي آموزشي برگزار شده توسط موسسات آموزشي داراي صـلاحيت از سـازمان اداري اسـتخدامي و ارائه مصوبات كارگروه پيمان و ضوابط فني، ارائه گزارش نمايندگان شوراي فني استان در خصوص رسيدگي به حل اختلاف ميان دانشگاه اردكان و يكي از شركت ها مورد بررسي اعضاي شورا و تصويب شد.
1968/ 2047

سرخط اخبار استان‌ها