۱ اسفند ۱۳۹۷، ۱۳:۱۷
کد خبر: 83216399
T T
۰ نفر
دستفروشان پياده‌ راه اكباتان همدان جمع آوري شدند

همدان- ايرنا- معاون خدمات شهري شهرداري همدان گفت: دستفروشان و بساط‌ گستران پياده‌ راه اكباتان به دنبال اعتراض كسبه امروز چهارشنبه به صورت كامل جمع‌ آوري و پاكسازي شدند.

وحيد علي ضمير روز چهارشنبه در گفت وگوي اختصاصي باخبرنگار ايرنا پيرامون اعتصاب كسبه پياده راه اكباتان اظهار داشت: فعاليت دستفروشان در اين پياده راه خواست هيات امناي اكباتان با هدف رونق گيري اين مسير بود اما اعتصاب كسبه باعث شد تا امروز جمع آوري شوند و موضوع در فرمانداري بررسي شود.
وي اضافه كرد: طرح بساط گستري دستفروشان در پياده راه اكباتان داراي مصوبه است و مشكلي هم براي جمع آوري آنها وجود نداشت و امروز به صورت كامل اين مسير پاكسازي شد.
علي ضمير افزود: براساس اين مصوبه و به خواست هيات امناي پياده راه اكباتان مقرر شد تا دستفروشان به صورت روزبازار از پياده راه بوعلي به اين مكان انتقال يابند و حالا مخالف اين مصوبه هستند.
معاون خدمات شهري شهرداري همدان خاطرنشان كرد: امروز قرار است در فرمانداري همدان نشستي پيرامون حل اين موضوع برگزار شود و به طور قطع مشكل ياد شده قابل حل است.
پياده راه سازي ميدان امام خميني (ره) و خيابان اكباتان همدان به طول حدود يك هزار و 700 تا 800 متر است و مكان مناسبي براي دستفروشان به شمار مي رود.
بر اساس آخرين آمارهاي منتشر شده، شهر همدان داراي بيش از 500 دستفروش است.
7520/2090

سرخط اخبار استان‌ها