۲۳ بهمن ۱۳۹۷، ۲۱:۳۶
کد خبر: 83207288
T T
۰ نفر
یك سرمایه گذار برای ایجاد سایت آموزش بالگرد در تاكستان اعلام آمادگی كرد

قزوین - ایرنا - مدیركل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری قزوین گفت: یك سرمایه گذار در زمینه ایجاد سایت آموزش بالگردهای سبك در تاكستان اعلام آمادگی كرده است.

مرتضی علیخانی عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در جلسه بررسی پرونده های سرمایه گذاری و رفع مشكلات بخش تولید یك مورد سرمایه گذاری پیرامون زمین های اطراف نودهك از توابع بخش تاكستان در زمینه آموزش پرواز با بالگردهای سبك مطرح شد.
وی اضافه كرد: سرمایه گذاران این طرح قصد دارند در زمینی به مساحت 70 هكتار در تاكستان را در اختیار گرفته و به واردات بالگردهای سبك و آموزش پرواز و خلبانی به كارآموزان سراسر كشور اقدام كنند.
علیخانی ادامه داد: همچنین طرح راه اندازی اماكن تفریحی و ورزشی در كنار این زمین پیش بینی شده است تا كارآموزان امكان اسكان نیز داشته باشند.
به گفته این مسئول، سرمایه گذاران برای فعال كردن این طرح به 700 میلیارد ریال سرمایه نیاز دارند كه قول مساعد دادند در صورت تامین این اعتبار برای 400 تا 500 نفر اشتغال ایجاد شود.
علیخانی تاكید كرد: این طرح هنوز مورد تایید نهایی كارشناسان قرار نگرفته و مشكلات تامین آب با توجه به منابع محدود آبی در استان از جمله مواردی بوده كه نیازمند بررسی بیشتر درخصوص این طرح است.
مدیركل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری قزوین خاطرنشان كرد: در نشست امروز 10پرونده با موضوعات سرمایه گذاری و رفع مشكلات واحدهای تولیدی مطرح و تصمیمات مناسب برای توسعه رونق اقتصادی اتخاذ شد.
پرونده های سرمایه گذاری و رفع موانع و مشكلات سرمایه گذاران هر 2 هفته یكبار در نشست های استانداری قزوین بررسی می شود.
9925*3013

سرخط اخبار استان‌ها