۲۱ بهمن ۱۳۹۷، ۱۶:۱۱
کد خبر: 83204261
T T
۰ نفر
مسوولان شهرستان پلدختر مردم را به راهپيمايي 22 بهمن دعوت كردند

خرم آباد - ايرنا - فرماندار ، نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي و امام جمعه موقت پلدختر در بيانيه اي مشترك اقشار مختلف و عموم مردم ولايتمدار را به حضور گسترده در راهپيمايي 22بهمن دعوت كردند.

به گزارش خبرنگار ايرنا، در بيانيه نعمت الله دستياري، سيدحميدرضا كاظمي وحجت الاسلام كاظم تيموري كه روز يكشنبه به ايرنا ارسال شده ،آمده است: 40 سال استقلال و آزادگي ، ايستادگي ،سرافرازي و سربلندي گذشت تا درخت تنومند انقلاب با ايثار و از خودگذشتگي و قدرت ايمان به رشد و بالندگي برسد.
در اين بيانيه اضافه شده است: دهه فجر از 12 تا 22 بهمن هر سال در سرزمين كهن ايران يادآور روزهاي سخت است ،يادآور ايستادگي و مقاومت و ايثار ،يادآور شكنجه و خونهاي ريخته شده هزاران شهيد سرافراز و سال 57 كه ملت به پيروزي رسيد و تاج و تخت رژيم ستمشاهي سرنگون شد.
اين بيانيه مي‌افزايد: سايه آزاديخواهي و انقلاب ايران اسلامي امروز بر سر ملت‌هاي آزاديخواه جهان كشيده و به الگويي تبديل شده تا ملت ها، عليه ظلم و بيداد قد علم كنند و اين امر ترس استكبار جهاني را چندين برابر كرده است.
در اين بيانيه آمده است:انقلاب اسلامي ايران با گذشت 40 سال به اوج بالندگي رسيده و اكنون يكي از قدرت‌هاي منطقه است كه قدرت طلب ها و استكبار نمي توانند اين عزت را تحمل كنند.
در بيانيه فرماندار ، نماينده پلدختر در مجلس و امام جمعه موقت افزوده شده است: شركت در راهپيمايي 22 بهمن به معني اعلام وجود و حضور در جشن 40 سال ايستادگي و افتخار در برابر تمام قدرت هاي جهان است كه حيرت دنيا را برانگيخته و گستردگي حضور مانند هميشه به طور قطع خاري است در چشم دشمنان تا ترس در وجود شان بيشتر شعله ور شود.
در اين بيانيه افزوده شده است:يوم الله 22 بهمن ماه تجلي استقلال و خودباوري ملت بزرگ ايران و فرصت مناسبي براي ميثاق دوباره آرمان هاي مقدس امام راحل و نظام اسلامي و بيعتي مجدد با مقام معظم رهبري و حركتي خجسته ، عظيم ، ملي و مذهبي براي دفاع از كيان سرزمين ايران اسلامي و دستاوردهاي 40 ساله انقلاب است.
در ادامه بيانيه آمده است:حضور باشكوه و گسترده ملت ايران در راهپيمايي 22 بهمن به معني اتحاد و همبستگي و پاسداشت خون شهدا و پاسخ محكمي به نگاه چپ دشمنان است كه از عموم مردم ولايتمدار شهرستان پلدختر دعوت مي شود در اين راهپيمايي عظيم ،همگام با ملت ايران شركت كنند.
7272/6060

سرخط اخبار استان‌ها