۲۱ بهمن ۱۳۹۷، ۸:۵۱
کد خبر: 83203513
T T
۰ نفر
اعلام آمادگي فرهنگيان البرز براي حماسه آفريني روز 22 بهمن

كرج - ايرنا - فرهنگيان استان البرز راهپيمايي 22 بهمن را روز به نمايش گذاشتن وحدت ملي مردم ايران دانستند و براي خلق حماسه اي ملي مهيا شدند.

به گزارش ايرنا، در چهلمين سال پيروزي انقلاب اسلامي فرهنگيان البرز خواستار شركت امت حزب الله ايران اسلامي به ويژه مردم ولايتمدار اين استان در اين همايش ملي - انقلابي كه ريشه در مكتب عاشورايي دارد، شدند.
هر سال ايام الله دهه مبارك فجر، هم يادآور آگاهي ها، ايمان ها، از جان گذشتگي ها و حماسه ي بزرگ ملت غيور ايران اسلامي با الهام از مكتب سرخ عاشورا و با پيروي از رهبر شجاع و مقتدر در مقابل طاغوت و حاميان آن است.
بيست و دوم بهمن ماه نماد عزت، سرافرازي، اقتدار و عظمت انقلاب اسلامي ايران است بنابراين استكبار جهاني از بدو پيروزي انقلاب اسلامي ايران تلاش كرده است نظام ما را در بخش هاي فرهنگي، سياسي و اقتصادي با مشكلات سختي مواجه كند اما در سايه بصيرت سياسي و ولايتمداري مردم ايران اسلامي تاكنون نتوانسته است به اهداف شومش كه ريشه در خوي قدرت طلبي اش در دنيا دارد ، دست پيدا كند.
در اين روز بار ديگر مردم ايران هميشه سرافراز مي آيند تا بار ديگر شكوه و عظمت 40 سال استقامت و اقتدار را به نمايش بگذارند و ثابت كنند به امام و رهبري و شهداي اين انقلاب وفادار هستند و راهشان را تا آخرين قطره خون ادامه مي دهند.
امروز الگو شدن نظام جمهوري اسلامي در جهان به مهمترين عامل خشم دشمنان تبديل شده است زيرا ملت هوشيار ايران اسلامي به مردم دنيا ثابت كرده اند كه با وحدت و بصيرت مي توان در مقابل استكبار ايستاد و پيروز شد.
امروز ملت ايران به دنيا ثابت كرده است كه عظمت و اقتدار ايران حاصل پيروي از فرامين حضرت امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري و اتحاد همه مردم اين مرز و بوم بوده است.
22 بهمن ماه يادآور سلحشوري‌ها و از جان گذشتگي‌هاي ملت ايران اسلامي و سالروز خلق انقلابي است كه اكنون از آن به عنوان الگوي تمامي كشورهاي آزادي خواه ياد مي شود.
مردم ايران اسلامي در 40 سال پيش با فرياد رساي خود استقلال ، آزادي ، جمهوري اسلامي را در چهار گوشه ايران طنين انداز كردند و به گوش همه جهانيان رساندند.
انقلاب اسلامي ايران موجب شد تا روح معنويت ، تلاش مجاهدانه ، رهايي از وابستگي و پيشرفت در تمامي عرصه‌ها را در كالبد ملت مسلمان ايران دميده شود.
مردم اين مرز پر گوهر از جمله در استان البرز بار ديگر با حضور پرشور خود در مراسم 22 بهمن بر حفظ و حراست از مباني ، آرمان‌ها و دستاوردهاي انقلاب اسلامي تاكيد خواهند كرد.
ملت ايران اسلامي به پاس جهلمين سال پيروزي انقلاب اسلامي و با پيروي از ولايت فقيه با حضوري گسترده ، منسجم و موثر در راهپيمايي 22 بهمن شركت مي كنند تا بار ديگر صداي انقلابي آنان در دنيا شنيده شود.
اين بار مردم ايران اسلامي مي آيند كه بگويند تحريم اقتصادي و فشار هاي سياسي و ... كه ريشه در توطئه عليه نظام مقدس جمهوري اسلامي و ايجاد شكاف بين مردم و مسئولان دارد ، كارساز نيست چون ما فرزندان ايران و انقلابيم.

** 22 بهمن روز يكي شدن و يك صدايي
مديركل آموزش و پرورش البرز گفت: 22 بهمن روز يكي شدن ملت ايران در مقابل مستكبران است زيرا در اين روز همه ملت ايران هم گام مي شوند و نداي بودن و ماندن در راه انقلاب را با مشت هاي گره كرده سرمي دهند.
سالار قاسمي نظام جمهوري اسلامي ايران را دستاورد خون هزاران شهيد و صبر و پايداري اسطوره اي مردم رنج كشيده دانست و اظهار داشت: چهل سال از عمر پر بركت نظام جمهوري اسلامي ايران مي گذرد وپژواك صداي ملت ايران با رهبري هوشمندانه و مقتدرانه حضرت آيت الله خامنه اي در اسلام خواهي واستقلال طلبي در وراي مرزها به نيكي شنيده مي شود.
وي يادآورشد: فرهنگيان فرهيخته و دانش آموزان فهيم وخانواده ي گرانقدر آنها با حضور پرشورشان در راهپيمايي يوم ا... بيست و دو بهمن نشان مي دهند كه در راه انقلاب و آرمان هايش پايدارند.
وي خاطرنشان كرد: مردم ايران از جمله البرزنشينان با حضور گسترده در اين همايش ملي به اثبات مي رسانند كه در راستاي مشاركت اجتماعي،سياسي وديني در صحنه حضور دارند و بار ديگرمي آيند تا مشت محكمي بر دهان استكبار جهاني بزنند.
قاسمي تداوم آرمانهاي انقلاب، امام و رهبري را در فرهنگ ايثار، خدمت و حفظ روحيه انقلابي‌ دانست و ادامه داد: مردم ايران حركت جهادي در چارچوب آرمانهاي انقلاب را سند افتخار و مايه عظمت و سربلندي دولت و ملت ايران مي داند.

** 22 بهمن روز پاسخ كوبنده به توطئه هاي استكبار
رئيس بسيج كانون فرهنگيان البرز گفت: از مردم استان به ويژه فعالان سنگر علم و دانش در مدارس براي شركت گسترده در راهپيمايي 22 بهمن دعوت مي كنيم چون راه ما راه امام و شهداست.
مجتبي آمر كاشي اظهارداشت: ملت ايران با حضور گسترده خود در راهپيمايي 22 بهمن، پاسخ محكمي به تهديدات و تحريم ها عليه ايران اسلامي مي دهند و بار ديگر اعلام مي كنند همانند دوران دفاع مقدس اين بار سرباز انقلاب در حوزه اقتصادي و فرهنگي كشورهستند.
وي بيان داشت: اراده انقلابي مردم ايران تحت رهبري امام امام خميني (ره) براي استقرار نظام مقدس جمهوري اسلامي بود تا هم آموزه ­هاي ديني در جامعه اجرايي شود و هم مردم سالاري ديني در جامعه استقرار يابد.
وي ياد آور شد: پيروزي انقلاب اسلامي حق تعيين سرنوشت را براي ملت شريف ايران به ارمغان آورد.
وي تصريح كرد: در شرايطي كه توطئه‌هاي زنجيره‌اي و مستمر نظام سلطه و استكبار از تهديد و تحريم و نفوذ، تا جنگ نرم و سناريوهاي مايوس‌سازي ملت فهيم ايران، نسبت به آينده و دستاوردهاي انقلاب، بي وفقه ادامه دارد، راه حل برون رفت از مشكلات در تكيه به ملت مومن و انقلابي ايران اسلامي است.

** حضور آگاهانه‌ مردم و زنده بودن انقلاب
معاون پرورشي و فرهنگي اداره كل آموزش و پرورش البرز گفت: حضور آگاهانه‌ ملت‌ يكي‌ از زيباترين‌ جلوه‌هاي‌ قدرت‌‌ الهي‌ است‌ و باعث‌ شده‌ است‌ كه‌ انقلاب‌ همچنان‌ زنده‌ و توفنده‌ باقي‌ بماند.
مسعود مهران نيا نيز مردم را به شركت در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن دعوت كرد و اظهار داشت: امروز ايران عزيز، اقتدار و پايداري خود را قوام بخشيده و با اتكا بر توانمندي هاي خود و با حفظ ارزش ها و اصول ديني و معرفتي كه بر اساس آن بنيان نهاده شد، فصل نويني در مناسبات بين المللي گشوده و بدون اتكا به قدرت هاي جهاني و استكباري ، سياست ها و راهبردهاي اساسي خود را به پيش مي برد.
وي خاطرنشان كرد: اگر چه جايگاه و اقتدار ايران خوشايند قدرت هاي جهاني نيست اما به الگويي براي ملت هاي آزاده جهان تبديل شده است تا با اتكا به ظرفيت هاي داخلي خود ، در برابر زياده خواهي ها قد علم كنند و مسير رشد و تعالي را در پيش بگيرند.
وي تصريح كرد: اكنون كه دشمنان از ضربه زدن به ملت و نظام جمهوري اسلامي ايران از طريق تحميل جنگ و فشار خارجي نا اميد شده اند مي كوشند با ارعاب به اساس جمهوري اسلامي ايران ضربه بزنند.
وي اضافه كرد: مردم شهيد پرور و ولايتمدار ايران اسلامي ارزش قدرت‌ تظاهرات‌ 22 بهمن‌ را به‌ خوبي‌ مي‌شناسند و با حضوري گسترده مشت محكم ديگري بر دهان ياوه گويان مي زنند.
وي ادامه داد: مردم با حضور بي نظيرشان در اين راهپيمايي‌ ، همانگونه كه رهبر معظم انقلاب فرمودند پاسخ تحريم ها و تهديدهاي دشمن را مي دهند.
وي خاطرنشان كرد: فرهنگيان و دانش آموزان البرزي نيز ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي گلگون كفن و امام خميني (ره) و تجديد پيمان مجدد با خلف صالح ايشان، مقام معظم رهبري (مدظله العالي) در راهپيمايي سراسري ٢٢ بهمن ماه شركت خواهندكرد.

** 22 بهمن روز تجديد پيمان با امام و شهدا
خواهر شهيد فهميده و مدير آموزش و پرورش ناحيه 2 كرج و فرديس هم گفت: استكبار بايد بداند كه ملت ايران، يوم الله 22 بهمن را فرصتي براي تجديد پيمان با آرمان هاي امام و بيعت دوباره با امام خامنه‌اي مي‌داند.
فرشته فهميده اظهار داشت: در جشن 40 سالگي انقلاب قرار داريم، آمال و آرزوي ملت ايران همان استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي است.
وي يادآور شد: امت هوشيار و بيدار اسلامي نيك مي دانند كه رمز تداوم حركت پيروزمندانه انقلاب اسلامي و راه عبور از مشكلات فراروي كشور نه در اعتماد به نظام فرسوده ليبرال دموكراسي غرب و نه در تعامل با نظام استكباري، بلكه در تمسك و تبعيت از ولايت فقيه، توجه به وحدت اسلامي و حضور هوشمندانه در صحنه‌هاي مورد نياز انقلاب و بيش از پيش حفظ روحيه انقلابي و جهادي خواهد بود.
وي با اشاره به اينكه تاثيرات شگرف انقلاب اسلامي در محيط بين الملل بيش از هر مقطع تاريخي در اعتراف جهانيان در تبديل شدن ملت ايران به قطب تاثيرگذار جهاني مشهود است، ياد آور شد: پس از سالها، نقاب از چهره استكبار جهاني برداشته و خوي استكباري آن را بيش از پيش نمايان كرده است.
فهميده ادامه داد: سياست هاي كينه‌ورزانه‌اي كه نزديك به چهاردهه، اثبات كننده اين نكته است كه ذات نظام سلطه استكباري است و با رفتن دولت ها، تغييري در آن صورت نخواهد پذيرفت.
وي تاكيد كرد: همه در اين روز ملي مي آييم تا برگ افتخار آميز ديگري بر كتاب تاريخ انقلاب برخلاف ميل و تصور دشمنان افزود شود زيرا ما ميراث دار انقلاب امام و خون پاك شهداي گرانقدر هستيم.

** 22 بهمن روز شور انقلابي
رئيس انجمن اسلامي معلمان استان البرز نيز در اين زمينه گفت : يوم الله 22 بهمن روز تجديد بيعت با آرمان هاي بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي و شهداست .
منوچهر اتابكي ضمن تاكيد بر حضور پرشور همه فرهنگيان و دانش آموزان در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن اظهار داشت: امسال نيز فرهنگيان و دانش آموزان البرزي همچون سنوات گذشته با شور و حرارتي انقلابي دوشادوش ساير اقشار در اين راهپمايي شركت خواهند كرد.
وي تصريح كرد: انقلاب اسلامي ايران چهلمين سال پيروزي خود را با اتحاد و همبستگي، هدايت هاي داهيانه رهبر فرزانه انقلاب و پايبندي به ارزش ها و آرمان هاي والاي امام و انقلاب برگزار مي كنند و ملت ايران همچنان با قدرت و صلابت در مقابل دسيسه ها و توطئه هاي دشمنان ايستاده و از اين دستاورد بزرگ تا پاي جان دفاع و صيانت خواهند كرد.
وي اضافه كرد: انقلاب اسلامي ايران در سايه پيوند بصيرتي نسل ها با آرمان هاي والاي آن همچنان در سايه لطف پروردگار و منجي عالم بشريت حضرت بقيه الله الاعظم ارواحنا فدا و رهنمودهاي مقام معظم رهبري قله هاي پيشرفت و ترقي را طي مي كند.
اتابكي ادامه داد: هيچ كدام از گذرگاه هاي سخت تاريخ نتوانسته و نمي تواند مانع اين همه عشق، اتحاد، شور و هيجان شود.
وي افزود: امروز روز عزت، اقتدار و سربلندي ملت ايران در منطقه است زيرا چنان ترسي در دل مستكبران عالم و نظام سلطه انداخته كه آنها را واداشته تا هر روز با دسيسه و گزينه ديگري براي آسيب زدن به ايران روي ميز بگذارند.
وي تاكيد كرد: مردم ايران با حضور حماسي، گسترده، پرشور، وحدت آفرين و با بصيرت خود در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن و نمايش ميثاقي دو باره با مقام معظم رهبري و پايبندي به آرمان هاي امام و شهدا را يك بار ديگر با وحدت و اقتدار خود به رخ جهانيان مي كشند.

** 22 بهمن روز لبيك گويي و بصيرت
معاون توسعه مديريت و پشتيباني اداره كل آموزش و پرورش البرز هم گفت استكبار بداند كه ترديدي نيست كه ملت بصير و آگاه ايران، يوم الله 22 بهمن را فرصتي حيات‌بخش براي تجديد پيمان با آرمان‌هاي امام و شهدا، و بيعت دوباره با ولي امر مسلمين امام خامنه‌اي عزيز(مدظله العالي) و نمايش توانمندي‌هاي سرشار خود مي داند.
مراد مالمير ياد آور شد: ملت ايران در اين راهپيمايي پيام قاطع و معنا دار خود را به كينه‌ورزان خارجي و اندك پياده نظام داخلي مي دهند كه با لبيك به رهبري معظم و حضور حداكثري در صحنه بيداري ملت، و تكيه بر توان داخلي خود، همواره روح تازه‌اي در كالبد انقلاب و نظام اسلامي خواهند دميد.
وي تداوم آرمانهاي انقلاب، امام و رهبري را در فرهنگ ايثار، خدمت و حفظ روحيه انقلابي‌ دانست و خاطر نشان كرد: مردم ايران حركت جهادي در چارچوب آرمانهاي انقلاب را سند افتخار و مايه عظمت و سربلندي دولت و ملت ايران مي داند.
وي تاكيد كرد: مردم ايران در يوم الله 22 بهمن يادآور مي شوند كه با تحريم اقتصادي نمي توان به ايران و انقلاب آسيب زد چون روحيه مقاومت در آنان موج مي زند.

** حضور مردم خنثي كننده توطئه ها
مشاور اجرايي اداره كل آموزش و پرورش گفت: شركت مردم در چهلمين سالروز پيروزي انقلاب را مهم دانست و اظهار داشت: اين حضور نظام را از جنبه هاي ملي و بين‌‌المللي را بيمه مي كند.
علي طاهري خلوص يادآور شد: حضور مردم در صحنه‌هاي حساس انقلاب دسيسه‌هاي دشمنان را خنثي مي كند و ملت با بصيرت ايران با حضور خود بار ديگر دشمنان را نااميد مي كنند.
وي تصريح كرد: راهپيمايي 22 بهمن در 40 سالگي انقلاب، متفاوت و باشكوه ‌تر از هميشه برگزار مي‌شود تا بار ديگر همدلي مردم ايران به نمايش درآيد.
وي اضافه كرد: مردم ايران همواره پشتيبان نظام هستند و در تمام شرايط براي مقابله با دشمنان ايثار و جانفشاني مي كنند.
استان البرز 50 هزار معلم شاغل و بازنشسته دارد.
البرز 460 هزار دانش آموز دارد.
2819/6993

سرخط اخبار استان‌ها