۲۱ بهمن ۱۳۹۷، ۸:۲۰
کد خبر: 83203491
T T
۰ نفر
پيام نماينده ولي فقيه و استاندار گلستان به مناسبت 22 بهمن

گرگان – ايرنا - نماينده ولي فقيه در استان و استاندار گلستان در پيامي مشترك از مردم ولايت مدار براي شركت در راهپيمايي 22 بهمن همزمان با چهلمين سالروز پيروزي انقلاب اسلامي دعوت كردند.

به گزارش روز شنبه ايرنا به نقل از روابط عمومي استانداري گلستان در اين پيام آمده است : يوم الله 22 بهمن امسال با عظمت تر از ساليان گذشته موجب ياس و نااميدي استكبار جهاني و دشمنان ملت ايران خواهد شد.
در پيام آيت الله سيد كاظم نورمفيدي و سيد مناف هاشمي آمده است: چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي ايران هنگامه بالندگي نظامي است كه بر پايه آموزه هاي متعالي اسلام ناب محمدي، در سايه رهبري بي بديل حضرت امام خميني (ره) و با اتحاد، همدلي و وحدت مردم ولايت مدار شكل گرفت.
اين پيام مي افزايد: در چهل سال گذشته دشمنان قسم خورده ملت ايران تلاش كردند جمهوري اسلامي را از حركت ساقط كنند اما نه تنها در اهداف خود موفق نبودند بلكه همبستگي مردم ايران روز به روز افزايش پيدا كرد و تك تك ايرانيان در روزهاي انقلاب، لحظات پر تلاطم جنگ تحميلي و در سال هاي سازندگي و تحريم هاي ظالمانه با مال و جان خويش از آرمان هاي انقلاب دفاع كردند و لحظه اي پاي پس نكشيدند.
استاندار و نماينده ولي فقيه در گلستان افزوده اند: مردم شريف ، ولايت مدار و قدردان گلستان نيز همواره همچون ديگر دلسوزان جمهوري اسلامي ايران دوشادوش مسوولان انديشه اي جز دفاع از آرمان هاي انقلاب نداشتند و همه از هر قوميت، نژاد و مذهبي، برادرانه در مسير پايداري ايران اسلامي و رشد و بالندگي اين سرزمين و اين استان، تلاش كردند.
در ادامه اين پيام آمده است:اينجانبان در آستانه چهلمين سالگرد انقلاب شكوهمند اسلامي از تمامي مردم هميشه در صحنه استان اعم شيعه و سني دعوت مي نماييم تا با حضور مثال زدني خود در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن پاسخي كوبنده به ياوه گويي هاي استكبار جهاني و به خصوص آمريكاي جنايتكار دهند و همچون گذشته در همراهي با آرمان هاي انقلاب اسلامي , امام راحل و منويات حكيمانه مقام معظم رهبري (مد ظله العالي) گام بردارند و به جهانيان ثابت نمايند كه بزرگترين سرمايه انقلاب اسلامي مردم عزيز و قدرشناس هستند.
7333/3091

سرخط اخبار استان‌ها