۲۹ دی ۱۳۹۷، ۱۹:۲۳
کد خبر: 83176655
T T
۰ نفر
صاحبان حساب بانك آينده نگران سپرده  خود نباشند

اهواز - ايرنا - معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري خوزستان گفت: صاحبان حساب در بانك آينده نگران سپرده خود نباشند و اين بانك همچون سابق در حال فعاليت است.

علي بحريني روز شنبه درگفت و گو با خبرنگار ايرنا بيان كرد: هيچگونه اختلال و مشكلي در فعاليت بانك آينده رخ نداده و مردم به هيچ وجه نگران سپرده خود در اين بانك نباشند.
وي گفت: با توجه به سابقه اي كه در خوزستان در خصوص موسسات مالي مثل انحلال تعاوني وحدت در سال 96 وجود داشت ، انتشار برخي اخبار در فضاي مجازي مبني ورشكستگي بانك آينده، موجب نگراني شد.
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري خوزستان ادامه داد: بانك مركزي به شدت اين موضوع را رد كرد و اعلام كرد كه سپرده گذاران اين بانك هيچ دغدغه اي در اين خصوص نداشته باشند.
بحريني بيان كرد: از مردم تقاضا داريم كه اخبار و اطلاعات را از سايت هاي معتبر دريافت كنند و از صحت اطلاعاتي كه منتشر مي شود اطمينان حاصل كنند تا دچار نگراني نشوند.
هفته گذشته انتشار شايعاتي در فضاي مجازي مبني بر ورشكستگي بانك آينده و فراري بودن مديرعامل آن موجب نگراني و اضطراب در بين سپرده گذاران در اين بانك شد.
7158/ 6037

سرخط اخبار استان‌ها