۲۹ دی ۱۳۹۷، ۱۷:۲۹
کد خبر: 83176530
T T
۰ نفر
ورزشگاه كريستال پالاس ميزبان بي خانمان ها در يخبندان لندن

تهران- ايرنا- باشگاه فوتبال كريستال پالاس در اقدامي خيرخواهانه و قابل ستايس در «سلهارست پارك» ورزشگاه اختصاصي خود به تعدادي از افراد بي خانمان اسكان داد و آنها را به غذاي گرم، صبحانه و تسهيلات نظافتي مهمان كرد.

به گزارش ايرنا، شبكه تلويزيوني راشا تودي روز شنبه نوشت: با توجه به پيش بيني وضع هوا و كاهش دما و يخبندان در لندن پايتخت انگليس در هفته پيش رو، باشگاه كريستال پالاس كه در جنوب اين شهر واقع شده است، از 10 بي خانمان پذيرايي خواهد كرد.
شمار بي خانمان ها در لندن سيري صعودي پيدا كرده و براساس آمار، در ماه هاي پاياني سال گذشته بيش از 3 هزار نفر در خيابان هاي اين شهر بي پناه رها شدند و حالا «فيل الكساندر» مدير ارشد اجرايي باشگاه پالاس اين اقدام را «نيروي خيرخواهي در جامعه» توصيف كرد.
پالاس از مدت ها پيش با بنياد خيريه «بحران» همكاري نزديكي بر قرار كرده و «كريستين بنتكه» و «ممدو ساخو» ستاره هاي اين تيم دسامبر سال گذشته به عنوان نمايندگان پالاس از پايگاه اصلي اين بنياد ديدن كردند.
در اين بين، هواداران فوتبالي نيز ضمن تمجيد از اقدام كريستال پالاس، ديگر باشگاه ها را به پيوستن و دنباله روي از اين پروژه ترغيب كردند.
علاوه بر اين، عقاب هاي ليگ برتر جزيره كه امروز (شنبه) در آنفيلد به مصاف ليورپول صدرنشين مي روند؛ 600 نفر از هواداران خودي را كه براي تماشاي اين بازي از جنوب به شمال سفر كرده بودند، به صبحانه رايگان دعوت كردند.
ورزشي**3991**9129
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش