۲۷ دی ۱۳۹۷، ۱۸:۴۴
کد خبر: 83174669
T T
۰ نفر

تيم فوتسال اهورا بهبهان در ليگ برتر ماندني شد

۲۷ دی ۱۳۹۷، ۱۸:۴۴
کد خبر: 83174669
تيم فوتسال اهورا بهبهان در ليگ برتر ماندني شد

اهواز - ايرنا - تيم فوتسال اهورا بهبهان در هفته پاياني رقابت هاي ليگ برتر فوتسال برابر حريف قدرتمند خود به پيروزي رسيد و در ليگ برتر باقي ماند.

به گزارش ايرنا تيم اهورا شامگاه روز پنجشنبه از سري رقابت هاي ليگ برتر فوتسال پذيراي تيم مقاومت قرچك در بهبهان بود كه در نهايت با نتيجه چهار بر سه به برتري رسيد.
2 تيم اهورا بهبهان و مقاومت در حالي به مصاف يكديگر رفتند كه در ديدار رفت به تساوي رضايت داده بودند.
تيم اهورا تنها در صورت پيروزي در اين ديدار مي توانست جواز بقا در ليگ برتر را كسب كند به همين جهت انگيزه بازيكنان اين تيم براي پيروزي به مراتب بيش از بازي هاي قبل بود.
در اين ديدار سجاد مسيحي (2 گل)، رشيد قلي پور و امير شجاعي براي تيم اهورا گلزني كردند همچنين محمد طاهري (2 گل) و طه نعمتيان گل هاي تيم مقاومت را به ثمر رساندند.
تيم اهورا بهبهان با كسب اين پيروزي 23 امتيازي شد و با قرار گرفتن در مكان سيزدهم جدول رده بندي در ليگ برتر ماندگار شد.
در ادامه محسن عليپور سرمربي تيم فوتسال اهورا بهبهان گفت: ما تنها در صورت پيروزي ميتوانستيم در ليگ برتر ماندني شويم از طرفي تساوي تيم پارسيان شهر قدس موجب شد كه ما فصل آينده در ليگ برتر باشيم.
وي با بيان اينكه حريف يكي از تيم هاي خوب ليگ به شمار مي رود و امتياز گرفتن از آن كار آساني نبود افزود: از عملكرد بازيكنانم راضي هستم، آن ها در اين ديدار از جان مايه گذاشتند و توانستيم سه امتياز شيرين كسب كنيم.
سرمربي تيم اهورا بهبهان با بيان اين كه اولين سال حضور در ليگ برتر را تجربه مي كنيم لذا نبايد از تيم ما توقع زيادي داشت افزود: در نيم فصل اول بازي هاي بسيار بدي ارائه داديم و همين امر كار ما را بسيار سخت كرد اما در نيم فصل دوم بازي هاي بسيار خوبي به نمايش گذاشتيم.
وي افزود: به هواداران مان افتخار مي كنيم؛ آن ها در طول فصل هميشه يار و ياور تيم بودند و خوشحالم كه با برد امشب توانستيم دل آن ها را شاد كنيم.
هفته پاياني رقابت هاي ليگ برتر فوتسال امشب برگزار شد كه در نهايت تيم هاي گيتي پسند، مس سونگون، فرش آرا و ملي حفاري به عنوان چهار تيم برتر اين رقابت ها به مرحله پلي آف صعود كردند.
9879/6064

سرخط اخبار استان‌ها