۲۷ دی ۱۳۹۷، ۱۴:۲۲
کد خبر: 83174399
T T
۰ نفر
قاچاقچیان سوخت در كردستان 7.3 میلیارد ریال جریمه شدند

سنندج - ایرنا - سخنگوی سازمان تعزیرات حكومتی گفت: متهمان پرونده قاچاق 160 هزار لیتر گازوئیل در كردستان به پرداخت هفت میلیارد و 320 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محكوم شدند.

به گزارش اداره كل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حكومتی، سیدیاسر رایگانی اظهار داشت: در این پرونده 6 متهم اهل كشور عراق با حمل 160 هزار لیتر نفت‌گاز مرتكب تخلف قاچاق شدند كه با توجه به اهمیت موضوع شعبه‌ اول بدوی ویژه رسیدگی به قاچاق كالا و ارز مریوان سریعا رسیدگی به پرونده را آغاز كرد.
وی با اشاره به اینكه این سوخت از سوی 2 شركت به قاچاقچیان در نقاب رانندگان تانكرهای حمل سوخت تحویل داده شده بود افزود: شعبه اول بدوی ویژه رسیدگی به قاچاق كالا و ارز مریوان پس از تشكیل و رسیدگی به پرونده، با توجه به اقرار 6 راننده حامل 160 هزار لیتر نفت‌گاز منع تعقیب 2 شركت تحویل دهنده این سوخت كه هیچ گونه دخالت و اطلاعی در امر قاچاق نداشتند را صادر كرد.
سخنگوی سازمان تعزیرات حكومتی اظهار داشت: 6 راننده متخلف به اتهام قاچاق سوخت جمعا به پرداخت 7 میلیارد و 320 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت شدند.
به گزارش ایرنا، استان كردستان یكی از استان های مرزی كشور است كه حدود 230 كیلومتر مرز با كشور عراق دارد و اكنون دارای سه بازارچه مرزی سیرانبند بانه، خانم شیخان مریوان و مله خورد در سروآباد است.
3034

سرخط اخبار استان‌ها