۳ دی ۱۳۹۷، ۱۴:۱۶
کد خبر: 83145661
T T
۰ نفر

ربایندگان كودك در اراك دستگیر شدند

۳ دی ۱۳۹۷، ۱۴:۱۶
کد خبر: 83145661
ربایندگان كودك در اراك دستگیر شدند

اراك - ایرنا - رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مركزی گفت: كودك ربوده شده در خمینی شهر اصفهان با تلاش عوامل انتظامی استان های اصفهان و مركزی در اراك به دام افتادند.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ' سید نورالدین حسینی' افزود: پسربچه افغانی هشت ساله ای كه از شهرستان خمینی شهر استان اصفهان ربوده شده بود، در عملیات مشترك كارآگاهان پلیس استان های مركزی و اصفهان، از دست ربایندگان نجات یافت.
وی اظهار داشت: پلیس در پی وقوع این آدم ربایی در روند تحقیقات سرنخ هایی از انتقال فرد ربوده شده در مكانی نامعلوم در شهرستان اراك به دست آورد.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مركزی گفت: تیمی از كارآگاهان پلیس استان اصفهان به اراك اعزام و در هماهنگی انجام شده با مراجع قضائی، تحقیقات تخصصی برای شناسایی مخفیگاه ربایندگان آغاز شد.
سرهنگ حسینی افزود: ربایندگان، مبلغ 2 میلیارد ریال را از خانواده فرد ربوده شده درخواست كرده بودند كه سرانجام در تحقیقات تخصصی كارآگاهان پلیس، در كمتر از 24 ساعت مخفیگاه آنان در یكی از محله های شهرستان اراك شناسایی شد.
وی اظهار داشت: در عملیات برنامه ریزی شده، سه متهم اصلی پرونده و پنج نفر از افرادی كه در اجرای این نقشه آدم ربایی با آنان همكاری داشتند، دستگیر شدند و پسر بچه هشت ساله نیز كه در منزلی مسكونی نگهداری می شد، صحیح و سالم به آغوش خانواده بازگشت.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مركزی ادامه داد: برخورد قانونی با افراد دستگیر شده، با هماهنگی مراجع قضائی در دستور كار پلیس قرار گرفت.
استان مركزی با 12 شهرستان دارای بیش از یك میلیون و 400 هزار نفر جمعیت است.
6991/3075

سرخط اخبار استان‌ها