۲۷ آذر ۱۳۹۷، ۱۵:۳۵
کد خبر: 83139175
T T
۰ نفر
روحیه استكبار ستیزی مرحوم سردار منصوری قابل ستایش بود

اهواز - ایرنا - جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: توجه به فرهنگ دینی انقلاب اسلامی و روحیه استكبار ستیزی از موارد مهم و قابل بیان در روحیات سردار قدرت الله منصوری بود.

سردار روح‌الله نوری روز سه شنبه در آیین تشییع پیكر سردار قدرت الله منصوری در شهرستان ایذه خوزستان افزود: مردم ما با پذیرش سختی‌ها، زیر بار حرف زور نمی‌روند و همیشه نسبت به توطئه های دشمنان انقلاب هوشیار هستند.
وی گفت: از جمله تاكیدات سردار منصوری به فرماندهان و زیر دستان این بود كه در شرایط كنونی نباید از مكر و فریب دشمن غفلت كرد، باید مواظب بود تا در زمین دشمن بازی نكنیم و با آگاهی توطئه های دشمنان را باطل كنیم.
وی افزود: تاكید همیشگی ایشان این بود كه باید وحدت بین اقوام، جریانات فكری، فرهنگی و سیاسی و ادیان را حفظ كنیم؛ تمام ادیان و اقوام در كشور ایران در كنار همدیگر زندگی می‌كنند و این مهم به بركت انقلاب اسلامی و دین اسلام است.
جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران ادامه داد: فرهنگ انقلاب اسلامی موجب شده كه مردم پس از گذشت چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی همچنان پرشور پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند.
وی با بیان اینكه در دهه اخیر نیز هر 2 سال یك بار مردم ایران اسلامی برای تعیین سرنوشت خود پای صندوق های رای رفته اند اضافه كرد: استحكام نظام اسلامی منوط به حضور مردم در صحنه است.
به گزارش ایرنا، سردار قدرت الله منصوری، فرمانده قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه( ع)سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شمال شرق كشور ، بود كه روز یكشنبه 25 آذر دعوت حق را لبیك گفت و به یاران شهیدش پیوست.
پیكر مطهر این سردار رشید اسلام، امروز با حضور اقشار مختلف مردم ایذه تشییع و در زادگاهش در روستای تكاب از توابع ایذه به خاك سپرده شد.
در پی عروج شهادت گونه این سردار مجاهد، مسئولان شهرستان ایذه روز سه شنبه را در این شهرستان عزای عمومی اعلام كرده بودند.
9434/ 6037
۰ نفر

سرخط اخبار سیاست