۲۳ آذر ۱۳۹۷، ۱۴:۱۸
کد خبر: 83134037
T T
۰ نفر
بیشترین پرونده قضایی كنگان مربوط به حوزه صنعت است

بوشهر – ایرنا – رییس دادگستری شهرستان كنگان استان بوشهر گفت: درحال حاضر بیشترین پرونده های قضایی محاكم قضایی این شهرستان مربوط به صنعت و اختلاف كارفرمایان و كارگری است.

كیامرث شفیعی روز جمعه درحاشیه برگزاری میز خدمت دادگستری شهرستان كنگان در مصلای كنگان در گفت وگو با ایرنا افزود: سیستم قضایی با نهایت دقت و سرعت تلاش كرده تا با رسیدگی به این پرونده ها مشكلات این حوزه را برطرف كند.
وی یادآورشد:در چهار ماه گذشته قریب 3000 پرونده در دادگستری و شوراهای حل اختلاف تشكیل كه بخش قابل توجهی از آنها مختومه شده است.
شفیعی اظهارداشت: در 4 ماه گذشته بدلیل اضافه شدن 2 نیرو به جمع پرسنل قضایی روند رسیدگی به پرونده ها سیر صعودی داشته و خوشبختانه رضایت مندی مردم را به همراه داشته است.
رییس دادگستری شهرستان كنگان افزود: البته بدلیل گستره جرائم ، افزایش نیرو و نیز تخصیص اعتبار در حوزه زیرساخت و تجهیزات محاكم قضایی این شهرستان ضروری است.
وی گفت: هدف ازبرگزاری میزخدمت ، تكریم ارباب رجوع و پیگیری مشكلات آنها در قالب مشاوره های حقوقی بوده كه قریب 50 نفر به دادستان ، قضات ، بازپرس و دادیاران شعبه اول و دوم و شوراهای حل اختلاف مراجعه و مشاوره های لازم به آنها داده شد.
7208/6045

سرخط اخبار استان‌ها