۲۳ آذر ۱۳۹۷، ۱۴:۰۰
کد خبر: 83134020
T T
۰ نفر

مسوولان پيگير مصوبات سفر رئيس جمهوري باشند

۲۳ آذر ۱۳۹۷، ۱۴:۰۰
کد خبر: 83134020
مسوولان پيگير مصوبات سفر رئيس جمهوري باشند

شاهرود- ايرنا- امام جمعه شاهرود گفت: مسوولان استاني و شهرستاني بايد پيگير اجراي مصوبات سفر رياست جمهوري باشند تا آثارش در زندگي مردم ديده شود.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام عباس اميني در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شاهرود در حسينه مدرسه قلعه اين شهر، با اشاره به سفر رئيس جمهوري به استان سمنان و دستاوردهاي آن، تصريح كرد: پيگيري مصوبات اين سفر نيازمند اقدامي جهادي و انقلابي است تا به طور كامل محقق شود.
وي همچنين به ديدار رهبر انقلاب با خانواده هاي شهدا اشاره كرد و ابراز داشت: بنابه فرموده ايشان اقتدار ايران برگرفته از ايمان و روحيه ايثار و شهادت طلبي جوانان آن است.
خطيب جمعه شاهرود با تأكيد بر اينكه تفكر شهادت طلبي رمز پيروزي مردم ايران است، اضافه كرد: امريكا و عواملش مي خواستند تابستان داغي براي ايران رقم بزنند كه با هوشياري مردم نتيجه اي دربر نداشت اما نقشه اصلي آنان براي سال 98 كشيده شده كه باز هم با هوشياري و حضور هميشه مردم خنثي مي شود.
اميني به جشن پيروزي 40 سالگي انقلاب اسلامي نيز اشاره كرد و گفت: دستگاه ها بايد دستاوردهاي اين دوره را در معرض ديد مردم قرار دهند اما نبايد مانند ديگر كشورها فقط به دستاوردهاي مادي بسنده كرد.
وي در ادامه بيان كرد: ايران پس از انقلاب دستاوردهاي معنوي زيادي مانند نماز جمعه و برنامه هاي فرهنگي گوناگون داشته كه بايد مورد توجه قرار گيرد.
امام جمعه شاهرود با بيان اينكه در چند سال گذشته ، دشمنان ايران را از سه نقطه مورد تهديد و فشار قرار دادند، افزود: اين سه نقطه شامل دستاوردهاي موشكي، هسته اي و نفوذ در منطقه است و مسوولان بايد نسبت به حفظ اين دستاوردها در برابر توطئه دشمنان حساس باشند.
اميني يادآور شد: توان موشكي ايران عاملي بازدارنده بوده و از انرژي هسته اي هم براي هدف هاي صلح آميز استفاده مي كنيم؛ از سوي ديگر نفوذ ايران در منطقه نفوذي باطل و به زور و تهديد و جنگ و يا پول نيست بلكه در قلب مردم منطقه نفوذ كرده است.
وي با اشاره به حادثه چابهار ابراز داشت: هدف دشمنان وحدت زدايي از مردم منطقه بود كه با هوشياري مردم شيعه و سني سيستان و بلوچستان به نتيجه نرسيد.
7359/6167

سرخط اخبار استان‌ها