۱۸ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۲۹
کد خبر: 83127847
T T
۰ نفر
پاسخ محكم مسي به نزول تا رتبه پنجم فهرست توپ طلاي سال 2018

تهران- ايرنا- «ليونل مسي» فوق ستاره تيم بارسلونا پس از چند روز سكوت، سرانجام در مورد قرار گرفتن در رتبه پنجم فهرست توپ طلاي سال 2018 واكنش نشان داد و پس از درخشش در بازي شب گذشته مقابل اسپانيول، در اظهار نظري انگيزه مضاعف خود را لزوما به «توپ طلا» وابسته ندانست.

به گزارش ايرنا، شبكه فاكس اسپورتس روز يكشنبه نوشت: مسي در نخستين بازي خود پس از مراسم اهداي توپ طلاي سال 2018 در ايده آل ترين فرم خود، با 2 ضربه ايستگاهي استثنايي پايه هاي پيروزي 4 بر صفر كاتالان ها را مقابل اسپانيول بنا كرد.
علاوه بر اين، او در جريان بازي چندين ركورد را نيز شكست اما در پاسخ به اين پرسش كه آيا قرار نگرفتن براي نخستين بار طي يك دهه اخير در جمع سه نامزد نهايي توپ طلا، انگيزه مضاعفي در وي پديد آورده است يا خير، اظهار داشت: نه، من و تمام تيم از ابتدا مصمم و سرشار از انگيزه بوديم؛ ما مي دانستيم ورزشگاهي كه قرار است در آن پا بگذاريم و تيمي كه مي بايست در برابر آن بازي كنيم، فصل فوق العاده اي را پشت سر گذاشته اند.
قرار گرفتن ستاره آرژانتيني در رده پنجم برترين بازيكنان جهان، جنجال هاي فراواني به پا كرد و بسياري از هم تيمي هاي كنوني و بازيكنان اسبق بارسا نسبت به اين تصميم ابراز غافلگيري كردند.
از جمله تازه ترين اظهارنظرها در اين خصوص مي توان به افشاگري هاي اخير «جردي آلبا» هم تيمي مسي اشاره كرد؛ در واقع آلبا ضمن اذعان به شايستگي جادوگر آرژانتيني براي تصاحب توپ طلا، مدعي شد كه جنبش هدفمندي كه از سوي روزنامه نگاران مادريدي هدايت شده، موجبات انحراف راي نهايي را به ضرر مسي فراهم كرده است.
اين در حالي است كه «ارنستو والورده» سرمربي آبي اناري ها نيز با حمايت از ستاره تيمش، راي گيري فرانس فوتبال براي اهداي توپ طلا را «پوچ و مضحك» خواند.
ورزشي**3991**1597

سرخط اخبار ورزش