۱۷ آذر ۱۳۹۷، ۱۳:۴۱
کد خبر: 83126688
T T
۰ نفر
سرمربي فرش آرا: مصمم به كسب سه امتياز هستيم

مشهد- ايرنا- سرمربي تيم فوتسال فرش آراي مشهد گفت: بازيكنان براي بازي با شهرداري ساوه بسيار با انگيزه هستند و در شرايط روحي خوبي به سر مي برند. در ديدار فردا مصمم به پيروزي و كسب سه امتياز بازي هستيم.

محسن حسن زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: با توجه به شرايط مناسبي كه در جدول داريم و با حمايت تماشاگران سعي مي كنيم با انجام يك بازي خوب هر سه امتياز بازي را بدست آوريم تا جايگاه تيم فرش آرا در جدول تثبيت شود.
وي با بيان اينكه تيم شهرداري ساوه نسبت به نيم فصل نخست ليگ برتر فوتسال به طور كامل تغيير كرده است افزود: شهرداري ساوه با توجه به بازيكنان جديدي كه به خدمت گرفته، نسبت به گذشته با كيفيت تر شده است و بازي سختي در مقابل آنها پيش بيني مي كنيم.
وي با اشاره به وضعيت محروم و مصدومان تيم فرش آرا هم گفت: هادي احمدي در بازي هفته پيش با سوهان محمد قم اخراج شد و فردا از بازي محروم است همچنين مسعود محمدي و رحمان ساراني از جمله مصدومان فرش آرا هستند ولي بازيكنان جوان ما تا كنون به خوبي جاي آنها را پر كرده اند و مطمئن هستيم كه اين روند را در بازي فردا هم ادامه مي دهند.
ديدار تمهاي فوتسال فرش آراي مشهد و شهرداري ساوه فردا ساعت 16 در سالن ورزشي شهيد بهشتي مشهد برگزار مي شود. هم اكنون تيم فرش آرا با كسب 32 امتياز از 18 بازي در رتبه سوم و شهرداري ساوه با كسب هشت امتياز در رتبه آخر جدول چهارده تيمي ليگ برتر فوتسال قرار دارد.
7507/1858

سرخط اخبار استان‌ها