۱۶ آذر ۱۳۹۷، ۱۴:۰۶
کد خبر: 83125749
T T
۰ نفر
دانشجو چشم بيدار و كانون تحول و تحرك در جامعه است

اراك - ايرنا - استاندار مركزي گفت: دانشجويان از گروه هاي مرجع فكري، چشم بيدار و كانون تحول و تحرك در جامعه هستند.

سيد «علي آقازاده» روز جمعه با صدور پيامي به مناسبت روز دانشجو افزود: 16 آذرماه نماد استكبار ستيزي و آزادي خواهي جنبش دانشجويان ايران اسلامي و منبع الهام براي رشد فردي و جمعي دانشجويان و حركت تكاملي در مسير رسيدن به قله‌هاي افتخار علمي و اخلاقي است.
وي اظهار داشت:جامعه‌ دانشگاهي و دانشجويان ايران اسلامي كه در پيروزي انقلاب اسلامي دوشادوش روحانيت بيدار و مردم آگاه نقش آفريني كردند، پس از انقلاب نيز در تسخير لانه جاسوسي آمريكا و دفاع مقدس جايگاه خود را تثبيت و تاريخ ساز شدند.
استاندار مركزي اضافه كرد: قشر دانشجو امروز به عنوان چشم بيدار و فرهيخته جامعه توانسته با حركت در مسير اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي وا فتح قله هاي بين المللي علم و دانش ايران اسلامي را به يكي از كشورهاي قدرتمند در اين عرصه تبديل كند.
آقازاده در بخش ديگري از اين پيام عنوان كرده است: دانشگاه مامني رشد و توسعه همه جانبه و پايدار كشور و بسترسازي براي اقتصاد دانش بنيان و تقويت پايه هاي زندگي سعادت بخش است و در اين ميان دانشجويان ب هعنوان نقش آفرينان اصلي اين عرصه با درك و تحليل هوشمندانه شرايط و تلاش براي بالا بردن توانمندي‌هاي علمي و پژوهشي و توليد انديشه رسالت مهمي را بر عهده دارند.
وي با تبريك اين روز به جامعه دانشگاهي استان مركزي گفت: دانشگاه در 40 سال حيات با عزت نظام اسلامي شهيدان و ايثارگران زيادي را تقويم كرده است تا نهال انقلاب اسلامي روز به روز تناورتر شود.
10 درصد از جمعيت استان مركزي دانشگاهي است و اين استان از قطب هاي مهم آموزش عالي محسوب مي شود.
6013/

سرخط اخبار استان‌ها