۲ آذر ۱۳۹۷، ۱۳:۱۷
کد خبر: 83109951
T T
۰ نفر
دروازه بان پرسپولیس: برگزاری دیدار مقابل پیكان عادلانه نبود

تهران- ایرنا- دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برگزاری دیدار مقابل پیكان در روز بازی های دوستانه فیفا عادلانه نبود و این تصمیم خلاف قوانین فدراسیون جهانی فوتبال است.

بوژیدار رادوشوویچ در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، در رابطه با برتری پرسپولیس برابر پیكان در دیداری معوقه از هفته نهم لیگ برتر فوتبال گفت: بازی بسیار دشواری را پشت سر گذاشتیم چرا كه در شرایط خیلی سختی برابر این تیم به میدان رفتیم. تمام هدف ما در دیدار مقابل پیكان كسب سه امتیاز بود كه خوشبختانه به این مهم رسیدیم.
وی افزود: ما در نیمه اول با یك گل بازی را واگذار كردیم اما در نیمه دوم توانستیم بازگشت خوبی داشته باشیم و سه امتیاز این دیدار حساس را بدست بیاوریم.
دروازه بان كروات تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینكه در هر پنج دیداری كه درون دروازه پرسپولیس قرار گرفته، تیمش بازی را برده، خاطر نشان كرد: فقط كارم را انجام می‌دهم. هر وقت درون دروازه قرار می گیرم تلاش می كنم كه بهترین عملكرد را داشته باشم و این موضوع بسیار خوشحال كننده است كه حضورم با برد همراه می‌شود.
وی در مورد برگزاری دیدار مقابل پیكان در فیفا دی هم تصریح كرد: این تصمیم و برگزاری بازی در فیفا دی بی عدالتی بود. من در چند كشور فوتبال بازی كردم و هیچ وقت چیزی مشابه این را ندیده بودم.
رادوشوویچ گفت: به خاطر فشردگی مسابقات پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا برانكو به بازیكنان استراحت داد اما ناگهان با ما تماس گرفتند و خواستند زودتر از زمان مشخص شده به تهران بازگردیم.
وی اضافه كرد: همیشه در تعطیلات تمریناتم را دنبال می كنم تا در بهترین شرایط قرار داشته باشم و از حالت ایده آل خارج نشوم اما این تصمیم مسئولان سازمان لیگ فشار زیادی به بازیكنان وارد كرد.
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به دیدار مقابل تراكتورسازی تصریح كرد: بازی بسیار دشواری در پیش داریم و باید سه امتیاز آن را بدست بیاوریم. تراكتورسازی یكی از تیم های خوب ایران است اما هدف ما برای هر مسابقه كسب سه امتیاز خواهد بود.
تیم فوتبال پرسپولیس باید روز یكشنبه در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر از ساعت 15 در ورزشگاه آزادی به مصاف تراكتورسازی تبریز برود.
ورزشی**ع.ك**9118

سرخط اخبار ورزش