۲۸ آبان ۱۳۹۷، ۱۸:۵۸
کد خبر: 83105701
T T
۰ نفر
جشنواره اي براي توليد محتواي كودك در حوزه فناوري اطلاعات

تهران- ايرنا- وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات با هدف ايجاد انگيزه در ايده پردازي براي توليد محتواي تصويري كودكان و نوجوانان، جشنواره اي با عنوان «كودك آنلاين» برگزار مي كند.

به گزارش دوشنبه تارنماي شركت ارتباطات سيار ايران، اين جشنواره كه با حمايت همراه اول برگزار مي شود، رويداد‏ي براي گسترش و رصد ايده ‏هايي براي توليد محتواي تصويري (فيچر فيلم، سريال، مجموعه ‏هاي آموزشي و فيلم كوتاه) با تمركز بر كارآفريني به شمار مي رود.
از ديگر اهداف جشنواره تجميع و هدايت سرمايه ‏ها به سمت توليد در اين حوزه با توجه به توان بازار محتوا، تسهيلگري و ايجاد زمينه براي استقرار كسب‏ و كارهاي جديد محتوامحور در بخش كودك و نوجوان و ايجاد انگيزه در صنايع مجاور براي سرمايه‏ گذاري در توليد محتواي تصويري است.
معرفي بسترها و پلتفرم هاي موجود و در حال تاسيس به مخاطبان، جلب توجه افكار عمومي به شيوه‏ استفاده كودكان و نوجوانان از محتوا در فضاي اينترنتي و ايجاد فرصتي براي تبادل نظر و گفت‏وگوي كارشناسان درباره استفاده‏ كودكان و نوجوانان از محتواي تصويري در فضاي مجازي ديگر اهداف اين رويداد است.
اين جشنواره در 2 بخش وب سري‌ها (سريال‌هاي اينترنتي) و فيلم كوتاه برگزار مي‌شود.
علاقه مندان مي توانند از بيست و هشتم آبان تا بيست و هفتم آذرماه از طريق تارنماي www.kudakonlinefest.ir در اين جشنواره ثبت نام و آثار خود را ارسال كنند.
بيست و پنجم دي ماه فهرست آثار و ايده هاي راه يافته به بخش مسابقه اعلام مي شود.
زمان برگزاري جشنواره بهار 1398 است.
همراه اول سيمكارت «درسا» را براي كودكان و سيمكارت «انارستان» را براي دانش آموزان عرضه كرده است تا فضاي مجازي امن را فراهم كند.

اقتصام*6984*1961*

سرخط اخبار اقتصاد