۲۶ آبان ۱۳۹۷، ۱۴:۰۹
کد خبر: 83102587
T T
۰ نفر
برترين هاي بدمينتون كاركنان دولت در بوشهر معرفي شدند

بوشهر- ايرنا- رئيس هيات بدمينتون استان بوشهر گفت: برترين هاي مسابقات بدمينتون كاركنان دولت در بخش هاي آقايان و بانوان در بوشهر معرفي شدند.

به گزارش ايرنا، عليرضا زيارتي روز شنبه در آيين اختتاميه اين دور از مسابقات در جمع خبرنگاران افزود: مسابقات بدمينتون كاركنان دولت در بوشهر با حضور 14 تيم در سالن اختصاصي هيات بدمينتون بوشهر برگزار شد.
وي بيان كرد: در اين مسابقات آقايان از پالايشگاه گاز فجر جم، اداره آموزش پرورش دير، نيروگاه اتمي بوشهر، اداره آب و فاضلاب بوشهر حضور داشتند.
زيارتي اظهار داشت: در بخش بانوان نيز دانشگاه علوم پزشكي بوشهر، اداره آموزش و پرورش شهرستان هاي جم، دير و برازجان، شركت آب و فاضلاب، دادگستري، اتاق اصناف، و تامين اجتماعي بوشهر و مسكن و شهرسازي دير شركت كرده بودند.
وي ادامه داد: در بخش آقايان مجيد متقي از اداره آموزش و پرورش دير، سجاد روزبهاني از پالايشگاه فجر جم به ترتيب اول و دوم و سهيل دلشادي فجر جم و ايوب رضايي از شركت آب و فاضلاب بوشهر بطور مشترك سوم شدند.
زيارتي گفت: در بخش بانوان نيز سعيده عبدالهي از دانشگاه علوم پزشكي بوشهر، مهديه استوار از آموزش و پرورش دير به مقام هاي اول و دوم رسيدند و طيبه فولادي از آموزش و پرورش جم و مرضيه باقر زاده از آموزش و پرورش برازجان بطور مشترك مقام سوم را بدست آوردند.
وي بيان كرد: در بخش تيمي آقايان پالايشگاه گاز فجر جم، نيروگاه اتمي الف و ب به ترتيب اول تا سوم شدند.
زيارتي اظهار داشت: در بخش تيمي بانوان نيز اداره آموزش و پرورش جم، دانشگاه علوم پزشكي بوشهر و اداره آموزش و پرورش دير به ترتيب به عنوان هاي نخست تا سوم دست پيدا كردند.
وي گفت: در پايان به مقام آوران در بخش تيمي حكم و تنديس و در بخش انفرادي آزاد حكم و مدال اهدا شد.
زيارتي ادامه داد: كسب كنندگان مقام هاي اول 2 بخش تيمي و انفرادي آزاد به مسابقات كشوري اعزام مي شوند.
7212/6043

سرخط اخبار استان‌ها