۲۵ آبان ۱۳۹۷، ۸:۴۲
کد خبر: 83101307
T T
۰ نفر

محتكر حبوبات در رودان 954 ميليون ريال جريمه شد

۲۵ آبان ۱۳۹۷، ۸:۴۲
کد خبر: 83101307
محتكر حبوبات در رودان 954 ميليون ريال جريمه شد

بندرعباس- ايرنا- رييس اداره تعزيرات حكومتي رودان گفت: محتكر 21 هزار و 595 كيلوگرم حبوبات شامل نخود، عدس و لپه در اين شهرستان به پرداخت 954 ميليون و 527 هزار ريال جريمه محكوم شد.

افشين جمالي روز جمعه در گفت و گوي اختصاصي با ايرنا، افزود: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت رودان در بازديد از واحدهاي صنفي اين شهرستان با يك انبار كالاي احتكار شده مواجه شدند كه در بازرسي از اين انبار 21 هزار و 595 كيلوگرم حبوبات شامل نخود، عدس و لپه كشف شد.
وي خاطر نشان كرد: پس از كشف انبار و محرز شدن تخلف، انبار كشف شده پلمپ و در اين راستا يك فقره پرونده تشكيل و فرد متخلف جهت سير مراحل قانوني به تعزيرات حكومتي معرفي شد.
رييس اداره تعزيرات حكومتي رودان ادامه داد: شعبه اول هيات بدوي رسيدگي به تخلفات صنفي شهرستان رودان متهم را علاوه بر پرداخت جريمه نقدي به عرضه و فروش كالاي احتكار شده با نرخ مصوب محكوم كرد.
جمالي ياد آور شد: رأي پرونده 22 آبان ماه صادر شده و با همكاري و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف، كالاهاي احتكار شده در اين انبار با قيمت مصوب در بازار عرضه مي شود.
هم اكنون دو هزار و 700 واحد صنفي در رسته هاي مختلف توليدي، توزيعي، خدماتي و خدمات فني در شهرستان رودان مشغوليت فعاليت هستند.
شهرستان رودان با بيش از 124 هزار نفر جمعيت در 90 كيلومتري شرق شهرستان بندرعباس مركز استان هرمزگان واقع شده است.
7196 / 6048

سرخط اخبار استان‌ها