۱۹ آبان ۱۳۹۷، ۱۰:۲۳
کد خبر: 83093772
T T
۰ نفر

رئیس AFC: ایران یكی از شانس های قهرمانی در آسیا است

۱۹ آبان ۱۳۹۷، ۱۰:۲۳
کد خبر: 83093772
رئیس AFC: ایران یكی از شانس های قهرمانی در آسیا است

تهران- ایرنا- رییس كنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: تیم ملی فوتبال ایران نمایش بسیار خیره كننده ای در جام جهانی داشت و به اعتقاد من این تیم یكی از شانس های قهرمانی در جام ملت های آسیا در سال 2019 است.

به گزارش روز شنبه ایرنا از وزارت ورزش و جوانان، «شیخ سلمان بن ابراهیم» این سخنان را در دیدار با «مسعود سلطانی فر» وزیر ورزش و جوانان بیان كرد و اظهار داشت: فدراسیون فوتبال ایران در سال 2017 به عنوان بهترین فدراسیون آسیا انتخاب شد و این نشان دهنده كار و تلاش زیاد است.
وی ادامه داد: نمایشی كه تیم ایران در جام جهانی داشت تحسین اروپایی را هم بدنبال داشت و من به عنوان یك آسیایی از این نمایش قدرتمند تیم ملی ایران در جام جهانی روسیه بسیار لذت بردم.
رییس كنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: فوتبال ایران فقط مختص تیم ملی بزرگسالان نیست و شما در تمام رده های سنی هم موفق بوده اید. ایران در فوتسال، فوتبال ساحلی و بخصوص فوتبال زنان بسیار موفق است و این موضوع موجب سربلندی فوتبال آسیاست.
وی ادامه داد: برای رفع مشكلات فوتبال ایران و بخصوص باشگاه ها كمك های زیادی كردیم و تلاش خود را برای ارتباط بیشتر و بهتر بین اعضای كنفدراسیون فوتبال آسیا بكار می گیریم.
شیخ سلمان اظهار داشت: فوتبال از دیدگاه ما ورزش اول ایران محسوب می شود و خوشبختانه روابط كنفدراسیون فوتبال آسیا و ورزش ایران صمیمانه و دوستانه است.
وی سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان را برادر خود خطاب كرد و گفت: شما حمایت هزار درصدی ما را برای فوتبال ایران در كنار خود ببینید و هدف ما حفظ اتحاد و انسجام خانواده فوتبال است.
شیخ سلمان در خصوص موضوع میزبانی ایران از تیم‌های عربستانی اظهار داشت: این مسئله ای بوده كه در این روزها در كمیته مسابقات آسیا نیز مطرح شد و همچنین دو روز پیش دادگاه عالی سوئیس در مورد آن رای خود را صادر كرده است كه این رای بالاتر از همه آراء است و ما نمی‌توانیم روی این رای صحبت كنیم و هر چه باشد اجرا خواهیم كرد اما تا آنجایی كه به ما مربوط می شود تمام تلاش مثبت خود را برای حل شدن این موضوع خواهیم كرد.
رییس كنفدراسیون فوتبال آسیا، ایران را شانس قهرمانی جام ملتهای آسیا دانست و تاكید كرد: ایران در جام ملتهای آسیا شانس زیادی برای قهرمانی دارد.
ورزشی **9118**1597
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش