۳۱ شهریور ۱۳۹۷، ۱۴:۳۹
کد خبر: 83039961
T T
۰ نفر
580 ميليارد تومان كالاي احتكاري در آذربايجان شرقي كشف شد

تبريز- ايرنا - مديركل تعزيرات حكومتي آذربايجان شرقي گفت: انواع كالاي احتكار شده به ارزش بيش از 580 ميليارد تومان در اين استان كشف و ضبط شد.

سيد احد يوزباشي روز شنبه در گفت و گو با ايرنا اظهار داشت: با اجراي طرح تشديد كنترل بازار و مبارزه با احتكار 50 فقره پرونده احتكار در تعزيرات حكومتي استان تشكيل شد.
وي ادامه داد: از اين تعداد 30 فقره پرونده به ارزش 350 ميليارد تومان رسيدگي و حكم قطعي صادر و دستورات لازم براي توزيع كالا در شبكه رسمي صادر شده است.
يوزباشي اظهار داشت: همچنين تاكنون 7 پرونده اخفا و امتناع از عرضه كالا تشكيل شده كه 6 فقره آن مختومه شده است.
وي با تاكيد بر اينكه از زماني كه راي تعزيرات حكومتي به مرجع مربوطه ابلاغ شد، حكم لازم الاجراست، گفت: اين كالاها با قيمت مصوب سازمان حمايت از مصرف كننده در اختيار مصرف كنندگان در شبكه قانوني قرار مي گيرد.
مديركل تعزيرات حكومتي آذربايجان شرقي با اشاره به عرضه كالاهاي احتكار شده، اظهارداشت: تاكنون تمامي برنج هاي احتكاري ضبط شده به طور كامل عرضه شده است.
وي افزود: از 10 هزار و 400 تن ميلگرد احتكاري كشف شده در آذربايجان شرقي 5 هزار و 800 تن بين مصرف كنندگان عرضه شده و مابقي نيز بايد به زودي عرضه شود.
يوزباشي گفت: مقرر شده سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربايجان شرقي تا پايان هفته نسبت به تعيين و تكليف در خصوص كالاهاي خانگي احتكار شده جهت توزيع اقدام كند.
6120/518

سرخط اخبار استان‌ها