۳۱ شهریور ۱۳۹۷، ۱۳:۳۵
کد خبر: 83039839
T T
۰ نفر
اصلاح قانون ماليات بر ارزش افزوده موانع توليد را بر مي دارد

قزوين - ايرنا - استاندار قزوين با اشاره به بررسي قانون ماليات بر ارزش افزوده در مجلس شوراي اسلامي، اظهار داشت: با اصلاح اين قانون بسياري از موانع توليد در كشور و استان از پيش رو برداشته مي شود.

به گزارش ايرنا، عبدالمحمد زاهدي روز شنبه در نشست شوراي همياري شهرداري هاي استان قزوين افزود: در كشور ما ساز و كار ماليات بر ارزش افزوده هم براي شهرداري ها و هم واحدهاي توليدي اشكالاتي دارد كه خوشبختانه اين موضوع هم اكنون در مجلس شوراي اسلامي در حال بررسي است.
وي اضافه كرد: البته با توجه به درخواست شهرهاي كوچك براي بازنگري در تخصيص ماليات بر ارزش افزوده، در اين زمينه اقدام هاي قابل توجهي انجام و طرح هاي موثرتري نيز براي شهرداري ها در نظر گرفته شده است.
زاهدي در بخش ديگري از سخنان خود تبديل موسسه كاسپين به شركت را بهترين راه حل براي برطرف شدن مشكلات اين حوزه دانست و اضافه كرد: كاسپين از اين طريق مي تواند از منابع بخش خصوصي براي توسعه خود استفاده كند تا منابع شهرداري ها نيز براي آن ديگر هزينه نشود.
استاندار قزوين با اشاره به پيش بيني يك قطعه زمين براي احداث محل جديد نمايشگاه هاي دايمي قزوين، گفت: اين شركت در چند ماه گذشته فعاليت هاي خوبي در بخش هاي مختلف داشته اما فضاي آن نيازمند توسعه است چرا كه فضاي نمايشگاهي تنها در سالن خلاصه نمي شود بلكه بايد بخش هاي جانبي ديگري هم براي آن پيش بيني كرد.
زاهدي در پايان با اشاره به فعاليت هاي موثر سازمان همياري شهرداري ها، افزود: در مجموع بايد همه دستگاه ها براي پيشرفت فعاليت و برنامه هاي اين سازمان و شركت هاي وابسته به آن همكاري كنند.
7388/8054

سرخط اخبار استان‌ها