۱۹ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۱۴
کد خبر: 83028456
T T
۰ نفر
استاندار: نظارت بر بازار ايلام به اتاق اصناف واگذار مي شود

ايلام - ايرنا - استاندار ايلام، نظارت بر بازار را به مدت 2 هفته به اتاق اصناف و بازرسي سازمان صنعت و معدن و تجارت سپرد كه در صورت موفقيت اين نظارت دائمي خواهد شد.

به گزارش ايرنا، قاسم سليماني دشتكي روز دوشنبه در نشست كميسيون هماهنگي امور تعزيرات حكومتي افزود: سازمان جهاد كشاورزي ايلام تمام تلاش خود را براي تثبيت و افزايش سهميه استان ايلام از گوشت گرم دولتي به كار بگيرد.
وي افزود: با توجه به كيفيت و قيمت مطلوب گوشت گرم و استقبال مردم از اين كالاي دولتي، مسئولان ذيربط تدبيري بيانديشند كه مردم شهرستان هاي 10 گانه استان نيز از اين كالا استفاده كنند.
استاندار ايلام با بيان اينكه امكانات و اختيارات لازم را براي كشتار مرغ در كشتارگاه هاي فراهم شده، ادامه داد: در زمينه تامين گوشت مرغ مورد نياز مردم استان به دنبال ايجاد رقابت بين توليدكنندگان و توزيع كنندگان هستيم تا از اين طريق شاهد متعادل شدن قيمت و تنطيم بازار باشيم.
سليماني دشتكي در بخش ديگري از اين سخنان به نياز مردم استان به شهربازي هاي استاندارد اشاره كرد و گفت: آمادگي داريم در زمينه ايجاد و استاندارد سازي شهربازي هاي استان به شهرداري ها كمك كنيم تا مردم استان از اين امكانات برخوردار باشند.
استاندار ايلام خواستار جمع آوري شهربازي هاي غير استاندارد در پارك ها شد و تاكيد كرد: شهرداري ها و اداره استاندارد نسبت به جمع آوري و اعمال قانون شهربازي هاي غير استاندارد و خطرآفرين در سطح استان اقدام كنند.
وي، جامعه هدف خدمات و زحمات تمام مديران و بازاريان را مردم دانست و تصريح كرد: بايد تلاش كرد با ارائه آموزش هاي لازم، فرهنگ سازي و گفتگو ضمن رعايت احقاق حقوق مردم، اعتماد مردم نسبت به بازاريان و بازار خدشه دار نشود.
سليماني دشتكي، خواستار همكاري بيشتر بين مديران و بازاريان شد و تاكيد كرد: در بازرسي هايي كه اعمال مي شود بايد با دقت بيشتري موارد را بررسي كرد كه هم حقوق مردم و هم حقوق بازاريان رعايت شود.
رئيس كميسيون هماهنگي امور تعزيرات حكومتي استان اظهار كرد: از اين پس تا 2 هفته كنترل و نظارت بر بازار بر عهده اتاق اصناف و بازرسي سازمان صنعت و معدن و تجارت خواهد بود كه در صورت موفقيت اين نظارت دائمي خواهد شد و در غير اين صورت دادستاني و تعزيرات حكومتي اختيار را در دست خواهند گرفت.
7180/6119

سرخط اخبار استان‌ها