۱۶ شهریور ۱۳۹۷، ۱۵:۱۶
کد خبر: 83025591
T T
۰ نفر
آمريكا در جنگ اقتصادي راه به جايي نمي برد

شهركرد- ايرنا- نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهركرد گفت: امروز حفظ منافع ملي در گرو پيروزي در جنگ اقتصادي با دشمنان نظام به خصوص آمريكاست و آمريكا در اين جنگ اقتصادي راه به جايي نمي برد.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام محمدعلي نكونام در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهركرد در مصلاي امام خميني (ره) افزود: مهمترين هدف دشمن ، پيروزي در جنگ اقتصادي است و ملت ايران با استقامت و صبر مي توانند در مقابل اين جنگ ايستادگي كنند.
وي گفت: اداره كردن درست تحريم ها و به كارگيري اقتصادي مقاومتي از مهمترين راه هاي مقابله با جنگ اقتصادي است.
خطيب جمعه شهركرد، با اشاره به اينكه دشمن از ايران سيلي خورده است و اين سيلي دشمن را به ضعف و از هم پاشيدگي رسانده است ، اظهار داشت: آمريكا اين روزها ديگر قدرتمند نيست و قدرت گذشته را ندارد.
امام جمعه شهركرد افزود: مردم ايران با پيروزي در 8 سال دفاع مقدس در برابر دشمن ايستادند و دشمن را به ضعف كشاندند و هر روز نسبت به گذشته قويتر و مستحكم تر شده اند.
وي با اشاره به دستاوردهاي انقلاب اسلامي و دستيابي به انرژي ها و فناوري ها نو و به روز افزود: امروز كشور ايران در منطقه تصميم گيرنده است.
نكونام گفت : در اين برهه از زمان كه كشور با مشكلات اقتصادي مواجه هست، برخي مي خواهند با راه اندازي جنگ رسانه اي به نظام ضربه بزنند، اما مردم با هوشياري و بهره گيري از بصيرت رهبري در مقابل اين دسيسه ها خواهند ايستاد.
وي با اشاره به در پيش بودن ماه محرم افزود: مردم ايران و نظام اسلامي با درسي كه از محرم گرفتند، هرگز زير بار ستمگران نخواهند رفت.
نكونام به سالروز واقعه كشتار مردم در 17 شهريورماه از سوي رژيم پهلوي و جمعه سياه اشاره كرد و گفت: اين روز درسي براي مردم است.
7360/2097

سرخط اخبار استان‌ها