۲۴ مرداد ۱۳۹۷، ۲۲:۰۶
کد خبر: 83002654
T T
۰ نفر
جانبازان وشهدا زندگی خود را درمسیر بالاترین اهداف اهدا كردند

تهران- ایرنا- رئیس جمهوری شامگاه چهارشنبه در دیدار احمد محمدی از جانبازان افتخار آفرین دوران دفاع مقدس، گفت: زندگی و حیات انسان‌ها بسته به هدفی كه در راه آن تلاش می‌كنند، ارزش می‌یابد و شما جانبازان و شهدا زندگی خود را در مسیر بالاترین و بهترین اهداف اهداء كردید.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام والمسلمین دكتر حسن روحانی با تقدیر از رشادت های جانبازان انقلاب اسلامی، اظهار كرد: اگر ایثارگری ها و فداكاری های شما و رزمندگان اسلام نبود، بعثی‌هایی كه منشأ پیدایش امثال داعش بودند، این كشور را اشغال كرده و نظیر همین وحشی‌گری‌هایی كه از گروه‌هایی مثل داعش شاهد بودیم، در این كشور رقم می‌زدند.
روحانی یادآور شد: خدا بالاترین مقام و عزت را نصیب جانبازان و شهدا و خانواده‌های گرامی‌ آنان كرده است.
احمد محمدی پیش از انقلاب اسلامی نیز از پرسنل ارتش بوده كه به جرم فعالیت‌های سیاسی 7.5 را در زندان سپری كرده و در پایان پس از تحمل یكصد ضربه شلاق و اخراج از ارتش آزاد شده است.
وی پس از پیروزی انقلاب اسلامی در شیراز از آغازگران فعالیت جهاد سازندگی و دیگر فعالیت‌های انقلابی بود، از آغازین روزهای دفاع مقدس به جبهه‌های جنگ حق علیه باطل شتافت و در نهایت در سال 61 و در عملیات فتح‌المبین به درجه جانبازی نایل شد.
رحیم محمدی یكی از فرزندان آقای محمدی نیز در 14 سالگی و در عملیات والفجر 2 به شهادت می‌رسد و دو فرزند دیگر وی به نام‌های عباس و حمید نیز جزو جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس هستند.
همسر رحیم محمدی نیز در سال 66 وقتی به نیابت از فرزند شهیدشان به سفر حج مشرف می‌شود در حادثه كشتار حجاج به درجه جانبازی نایل می‌شود.
در پایان این دیدار كه حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی رئیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی نیز حضور داشت، لوح تقدیر و هدایایی به آقای محمدی و اعضای خانواده‌ ایشان اهداء شد.
شبك**1983**3404
۰ نفر

سرخط اخبار سیاست