۳۰ تیر ۱۳۹۷، ۷:۳۱
کد خبر: 82976628
T T
۰ نفر
متخلفان نصب بنر در ساردوئیه به دستگاه قضا معرفی می شوند

جیرفت – ایرنا – بخشدار ساردوئیه جیرفت گفت: با متخلفان نصب بنر پیرامون ممنوعیت ورود افراد غیربومی به روستای قنات سامان این بخش از طریق دستگاه قضایی برخورد قانونی می شود.

محمود مهنی شامگاه جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا به نصب بنری در زمینه ممنوعیت ورود مردم غیربومی به روستای قنات سامان اشاره كرد و افزود: پیگیر شناسایی افرادی كه این بنر را نصب كرده اند، هستیم .
وی اظهار داشت: مردم و گردشگران می توانند از روستای خوش آب و هوای قنات سامان در بخش ساردوئیه جیرفت بدون هیچ محدودیتی بازدید كنند.
مهنی بیان كرد: بخش خوش آب و هوای ساردوئیه جیرفت همواره آماده استقبال گردشگران است و در این زمینه تمهیدات لازم برای استقرار میهمانان در هتل، مهمانسراها و پارك ها فراهم شده است.
بخشدار ساردوئیه به فعالیت های دولت تدبیر و امید در زمینه صنعت گردشگری اشاره كرد و گفت: 12 خانه بوم گردی در بخش ساردوئیه راه اندازی شده است و از متقاضیان در این بخش با ارایه تسهیلات بانكی حمایت می شود.
وی تصریح كرد: روستای قنات سامان دارای 60 خانوار است و این روستا هم مرز با شهر درب بهشت است كه اماده پذیرایی از گردشگران است.
بخش ساردوئیه از مناطق خوش آب و هوای شهرستان جیرفت است، شهرستان جیرفت با 280 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مركزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشكیل شده و در فاصله 230 كیلومتری جنوب كرمان واقع است.
7450/7429/ 5054

سرخط اخبار استان‌ها