۱۲ تیر ۱۳۹۷، ۱۳:۴۸
کد خبر: 82960461
T T
۰ نفر
افزون بر 44 هزار بازرسی از صنوف سیستان و بلوچستان انجام شد

زاهدان - ایرنا - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: بازرسان این سازمان در سه ماهه نخست امسال 44 هزار و 983 بازرسی از واحدهای اقتصادی استان انجام دادند.

نادر میرشكار روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این رابطه هزار و 627 پرونده تخلف تشكیل و برای رسیدگی به مراجع مربوطه ارسال شد.
وی با بیان اینكه 860 مورد گزارش مردمی توسط ستاد خبری صنعت و معدن در این مدت دریافت شد گفت: تمامی گزارشات دریافتی مربوط به گرانی بوده و هیچ گونه گزارشی در خصوص كمبود كالا دریافت نشده است.
وی افزود: این سازمان در این مدت پنج طرح ویژه نظارتی و تخصصی از جمله طرح نوروز، محصولات زراعی، ماه مبارك رمضان، مصالح ساختمانی و طرح ویژه نظارتی طلا و جواهر را با همكاری اصناف و دستگاههای مربوطه اجرا كرد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان بیان كرد: ستاد خبری بازرسی و نظارت این سازمان از طریق سامانه تلفنی 124 آماده دریافت پیشنهادات، گزارشات و رسیدگی به شكایت مردمی است.
به گزارش ایرنا هم اینك افزون بر 35 هزار واحد صنفی دارای پروانه در سیستان و بلوچستان در قالب بیش از 170 اتحادیه فعالیت می كنند.
7316**3213

سرخط اخبار استان‌ها