۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۵۳
کد خبر: 82917441
T T
۰ نفر

35 زنداني غيرعمد از زندان ميانه آزاد شدند

۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۵۳
کد خبر: 82917441
35 زنداني غيرعمد از زندان ميانه آزاد شدند

تبريز- ايرنا - دادستان ميانه از آزادسازي 35 زنداني با جرايم غيرعمد از زندان اين شهرستان در سال گذشته با حمايت مالي 647ميليون ريالي انجمن زندانيان خبر داد.

به گزارش ايرنا، سعيد امامي روز چهارشنبه در جلسه انجمن حمايت از زندانيان شهرستان ميانه با اشاره به اينكه يكي از نهادهايي كه خلاء فقدان سرپرست خانواده را به حداقل مي رساند انجمن حمايت از زندانيان است، گفت: همه كساني كه در حبس به سر مي برند مجرم بالفطره و مشكل دار نيستند اما بر اساس قوانين قضايي محكوم به حبس مي شوند و اين مجازات سبب شكافي در زندگي خانواده اين افراد مي شود كه انجمن حمايت از زندانيان تا حدودي توانسته اين خلاء را پر كند.
وي در ادامه افزود: موفقيت انجمن حمايت از زندانيان ميانه در سال هاي گذشته و قرار گرفتن اين انجمن در ميان 10 انجمن برتر كشور و كسب عنوان انجمن برتر استان در سال گذشته ميسر نمي شد مگر با پشتيباني و حمايت دستگاه ها و خيرين شهرستان كه همواره در امور خير و دستگيري از نيازمندان پيشقدم هستند.
امامي اعتماد به خيرين و حمايت تمامي نهادهاي شهرستان را تنها سرمايه اصلي انجمن حمايت از زندانيان ميانه عنوان كرد و گفت: اين انجمن با سلامت كامل در عملكرد مالي توانسته بيشترين خدمات را به قشر آسيب پذير شهرستان ارائه دهد.
دادستان ميانه افزود: ما به همراهي انجمن حمايت از زندانيان ميانه با هدف حمايت از زندانيان و خانواده هاي آنها افتخار اين را داريم كه نيت هاي خيرخواهانه مردم نوع دوست شهرستان ميانه را به سرمنزل مقصود برسانيم.
وي با اشاره به عملكرد انجمن در سال گذشته، كل هزينه كرد انجمن در راستاي حمايت از زندان، زنداني و خانواده زندانيان را 8 ميليارد و 234 ميليون ريال اعلام كرد.
امامي از پشتيباني و حمايت و همراهي شوراي تامين شهرستان و ساير ادارات و نهادها در دستيابي به اهداف انجمن در راستاي حمايت هر چه بيشتر از زندانيان و خانواده هاي آنها، تقدير كرد.
7231 /3071/6183

سرخط اخبار استان‌ها