۳۰ فروردین ۱۳۹۷، ۱۴:۴۷
کد خبر: 82891166
T T
۰ نفر
دولت 700هزار میلیارد ریال برای اشتغال روستایی اختصاص داد

بروجرد - ایرنا - معاون توسعه، مدیریت و منابع وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی گفت: دولت برای اجرای طرح اشتغال فراگیر روستایی 700 هزار میلیارد ریال اختصاص داده كه تاكنون 105 هزار میلیارد ریال آن تخصیص داده شده است.

به گزارش ایرنا نصرالله بازوند روز پنجشنبه در آیین آغازعملیات اجرایی باشگاه سواری كاری و تیراندازی مجموعه ورزشی كارگران بروجرد افزود: امروز اشتغال مشكل اساسی كشوراست كه با برنامه ریزی و ایجاد شغل برای جوانان برطرف می شود.
وی بیان كرد: همه مشكلات و موانع طرح اشتغال فراگیر روستایی بررسی و آسیب شناسی شده و باید همه دستگاه ها تلاش كنند تا این مهم تحقق یابد.
وی اظهاركرد: مسئولان باید در استان ها نیز با همكاری و همدلی اعتبارات لازم برای اشتغال روستایی را در نظر بگیرند.
بازوند اضافه كرد: برای تحقق طرح اشتغال فراگیر روستایی نیازمند همكاری بانك ها هستیم و مانع تراشی در این راه سودی ندارد.
معاون توسعه، مدیریت و منابع انسانی وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی ادامه داد: سلامت جامعه كارگری كشور در گروی شادابی و نشاط است كه باید با راه اندازی باشگاه های ورزشی مختلف به كارگران كمك كنیم.
بازوند افزود: سیاست وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی افزایش مجموعه های ورزشی كارگران در سراسر كشور است.
وی اظهاركرد: ورزش كارگری در ایران حدود 100 سال سابقه دارد و به صورت سیستمی و جدی اجرا می شود و امروز باشگاه های ورزشی بزرگی در كشور وابسته به جامعه كارگری است.
وی اضافه كرد: با توجه به اینكه وزارت خانه تعاون، كار و رفاه اجتماعی برای مردم فعالیت می كند پیشنهاد می شود كه با تصمیم دولت و تصویب مجلس به وزارتخانه مردم تغییر نام پیدا كند.
معاون توسعه، مدیریت و منابع انسانی وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی بازوند گفت: برای احداث باشگاه سواركاری و تیراندازی مجموعه ورزشی كارگران در بروجرد سه میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده كه در مدت 6 ماه به بهره برداری خواهد رسید.
به گزارش خبرنگار ایرنا در آیین كلنگ زنی باشگاه سواركاری و تیراندازی مجموعه ورزشی كارگران بروجرد عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس، معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد، مدیركل تعاون، كار و رفاه اجتماعی واقشار مختلف ورزشكاران از جامعه كارگری شهرستان بروجرد حضور داشتند.
مجموعه ورزشی كارگران بروجرد در زمینی به مساحت 65 هزار متر مربع شامل استخر و سالن سرپوشیده می باشد كه در حال توسعه است.
7190/7273
۰ نفر

سرخط اخبار اقتصاد