۲۴ اسفند ۱۳۹۶، ۱۸:۱۰
کد خبر: 82863649
T T
۰ نفر

كارگر متهم شهرداري نودژ متواري است

۲۴ اسفند ۱۳۹۶، ۱۸:۱۰
کد خبر: 82863649
كارگر متهم شهرداري نودژ متواري است

جيرفت – ايرنا - رييس دادگستري شهرستان منوجان گفت: كارگر متهم شهرداري نودژ در حال حاضر متواري است و دستور قضائي لازم جهت دستگيري وي صادر شده است.

به گزارش ايرنا حسين شكوهي نسب عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: دستگاه قضائي منوجان تلاش مي كند تا در اسرع وقت متهم دستگير شود و تحقيقات در زمينه علت و انگيزه نامبرده در مورد آتش زدن شهردار بخش آسمينون بررسي شود.
وي عمل غير انساني متهم در به آتش زدن شهردار نودژ را به شدت محكوم كرد و گفت :حال عمومي شهردارخوب است و وي از بيمارستان شهيد محمدي بندرعباس به بيمارستاني در يزد جهت ادامه اقدامات درماني منتقل شده است.
وي ادامه داد:در اثر حادثه روز گذشته( چهارشنبه) شهردار نودژ دچار 30درصد سوختگي از ناحيه صورت، كتف و دست ها شده است.
رييس دادگستري منوجان ضمن تكذيب شايعه اخراج كارگر شهرداري نودژ اظهار كرد: اين مطلب كه متهم به دليل نپرداختن حقوق و مزايا توسط شهرداري دست به اين اقدام زده است، كذب محض است و مستندات پرداخت حقوق و مزايا وحق بيمه وي از سوي شهرداري نودژ تاپايان بهمن ماه سال جاري موجود است.
وي بيان كرد: كارگران نقش بي بديلي در رونق اقتصادي و عمران و آباداني كشور دارند از اين رو مسئولان قضائي و اجرايي كشور بايد از اين قشر زحمت كش جامعه حمايت ويژه كنند.
شكوهي نسب ادامه داد: از تمام حقوق احتمالي كارگر متهم شهرداري نودژ اگر مورد تضييع قرار گرفته شده باشد، حمايت خواهد شد.
وي اظهار كرد: در مورد كارگر متخلف چنانچه از سوي شهرداري نيز قصوري صورت پذيرفته باشد قطعا با متخلفان احتمالي برخورد متناسب قضائي انجام مي شود.
وي تصريح كرد: متهم از فروردين سال 1384به صورت قراردادي به استخدام شهرداري شهر منوجان در آمده است و به درخواست واصرار خود وي در تاريخ 1388/9/1به شهرداري نودژ منتقل مي شود.
رييس دادگستري منوجان گفت: طبق بررسي هاي انجام شده مقام قضائي از محل كار متهم، نامبرده سابقه چندين مورد درگيري با مسئولان و همكاران خود در شهرداري نودژ را دارد كه به صورت مستند در پرونده كاري وي درج شده است.
روز گذشته(چهارشنبه) يكي از كارگران شهرداري منوجان به علت نامشخصي با بطري بنزين به سمت ماشين شهردار منوجان در ميدان امام حسين اين شهر حمله ور شد و پس از پاشيدن بنزين، خودرو و شهردار را به آتش كشيد.
پس از انكه شعله هاي آتش خودروي حامل شهردار را فرا گرفت شاهدان بلافاصله آتش را مهار كردند و شهردار به مركز درماني بيمارستان امام حسين منوجان منتقل شد ولي باتوجه به فاصله 420كيلومتري تا مركز استان كرمان، به استان هرمزگان در 120كيلومتري شهرستان منوجان منتقل و در بخش سوانح سوختگي بيمارستان شهيد محمدي بندرعباس در حال مداوا و رسيدگي مي باشد.
در اين حادثه هر 2 دست، صورت، گردن، پشت گردن و قسمتي از سينه شهردار دچار سوختگي شده است.
شهرستان منوجان با وسعتي معادل هفت هزار و 500 كيلومتر در فاصله 430 كيلومتري جنوب مركز كرمان قرار دارد.
اين شهرستان از جنوب و غرب با شهرستان هاي رودان استان هرمزگان و از شمال و شرق با شهرستان كهنوج همسايه است.
نودژ از توابع شهرستان منوجان است.
7450/ 5054

سرخط اخبار استان‌ها