۲۴ اسفند ۱۳۹۶، ۱۶:۱۶
کد خبر: 82863575
T T
۰ نفر
گروگان 16 ساله از چنگال آدم ربايان در زاهدان آزاد شد

زاهدان - ايرنا - پاسداران گمنام سازمان اطلاعات سپاه سلمان سيستان و بلوچستان موفق شدند پسر بچه 16 ساله اي كه 11 روز در اسارت گروگان گيران بود را در زاهدان آزاد كنند.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومي سازمان اطلاعات سپاه سلمان سيستان و بلوچستان، با توجه به فرامين فرمانده معظم كل قوا مبني بر فعال سازي گشت هاي محله محور بسيج، به منظور تحقق اين امر و ارتقاي سطح امنيت، گشت هاي محله محور بسيج در تمامي شهرستان هاي سيستان و بلوچستان فعال شد كه آثار و بركات بسياري داشت.
اين گزارش مي افزايد: در همين راستا و در واپسين روزهاي اسفند، گشت هاي محله محور بسيج در شهرستان زاهدان با پايش و رصد اطلاعاتي خود به خانه اي در يكي از نقاط حاشيه اي شهر مشكوك و آن مكان را تحت نظارت شبانه روزي خود قرار دادند.
پس از بررسي هاي اوليه مشخص شد كه پسر بچه اي به نام 'نويد.ب' در اين خانه با دست و پاهاي به زنجير كشيده به اسارت گرفته شده است كه پس از هماهنگي با مقام قضايي، پاسداران گمنام سازمان اطلاعات سپاه سلمان سيستان و بلوچستان در عملياتي ضربتي و شبانه ضمن ورود به منزل و دستگيري 2 گروگان گير، پسر بچه 16 ساله را پس از 11 روز اسارت در صحت و سلامت كامل به آغوش گرم خانواده بازگرداندند.
اين گروگان پس از آزادي و بازگشت به كانون گرم خانواده خود در جمع پاسداران گمنام سازمان اطلاعات سپاه اعلام كرد كه در تمام مدت 11 روز اسارت خود دست و پاهايش با زنجير بسته شده بود و تنها تغذيه او آب و بيسكوئيت خشك بوده و در شرايط بدي به سر مي برده است.
پدر اين پسر بچه نيز ضمن قدرداني از سازمان اطلاعات سپاه سلمان در استان سيستان وبلوچستان گفت: گروگان گيران براي آزادي فرزندم تقاضاي 200 ميليون تومان پول كرده بودند كه خوشبختانه بدون پرداخت يك ريال، فرزندم به كانون خانواده بازگشت و اين آزادي را عيدي فراموش نشدني سازمان اطلاعات سپاه به خانواده و شهروندان استان مي دانم.
بر پايه اين گزارش، گشت هاي محله محور بسيج در مدت زمان كوتاه فعاليت خود موفق شدند بسياري از مراكز دپوي مواد مخدر، اماكن فساد و خانه هاي تيمي فحشا، محل هاي خريد و فروش سلاح گرم و غيره را كشف و جمع آوري كنند.
سازمان اطلاعات سپاه سلمان سيستان و بلوچستان در پايان ضمن تشكر و قدرداني از عموم مردم اعلام مي كند شماره تلفن 114 ستاد خبري سپاه به صورت 24ساعته آماده دريافت اخبار و اطلاعات شهروندان در سراسر استان است.
7316**3042

سرخط اخبار استان‌ها