۶ اسفند ۱۳۹۶، ۱۹:۳۵
کد خبر: 82843685
T T
۰ نفر
توقف ملوانان با تساوي برابر نفت مسجد سليمان در يك بازي پرحاشيه

انزلي - ايرنا - تيم فوتبال ملوان بندرانزلي در ديدار پرحاشيه خانگي خود برابر نفت مسجدسليمان، با كسب نتيجه تساوي يك بر يك، متوقف شد و در دقيقه 90، پيروزي را با تساوي عوض كرد.

به گزارش خبرنگار ايرنا در ادامه رقابت هاي ليگ دسته يك فوتبال كشور جام آزادگان دو تيم ملوان بندرانزلي و نفت مسجد سليمان ، عصر يكشنبه در ورزشگاه تختي بندرانزلي به مصاف يكديگر رفتند.
ملوانان با هدايت نادر دست نشان ، در اين ديدار از عليرضا حيدري، مهيار زحمتكش، صائب محبي، عبدالعظيم گوك، وحيد حيدريه، سعيد سالارزاده، شهاب زندي، امين جهان كهن، پوريا غلامي، حافظ يعقوبي و شهريار مغانلو استفاده كردند و محمود فكري سرمربي تيم فوتبال نفت مسجد سليمان نيز يوسف بهزادي، مجيد ايوبي، علي گودرزي، محمد خان احمدي، ميلاد خدايي اصل، اميرحسين موسي‌زاده، صادق صادقي، اكبر آفاقي، محمد علي‌نژاد، ميلاد ميداوودي و پيمان ميري را به عنوان 11 بازيكن اصلي به زمين مسابقه فرستاد.
قضاوت اين ديدار حساس برعهده محمدحسين زاهدي فرد بود و مهدي عاليقدر، حسين مرادي و مهرداد خسروي او را در امر قضاوت ياري كرده و بابك وسيله بر نيز مسئوليت نظارت بر اين بازي را برعهده داشت.
پژمان نوري كاپيتان محبوب تيم فوتبال ملوان بندرانزلي به عنوان غايب بزرگ اين ديدار، بازي را از روي سكوهاي ورزشگاه تماشا مي كرد. پيش آغاز بازي نادر دست نشان به همراه كادر فني تيم ملوان با دسته گل به استقبال نفت مسجد سليمان رفت.
بازي در هوايي سرد و ابري آغاز شد و گل دقيقه سوم ملوانان توسط پوريا غلامي شادي را به سكوهاي ورزشگاه و اردوي ملوانان به ارمغان آورد؛ ملوانان پس از زدن گل اول حملات متعدد خود را ادامه دادند و بازيكنان نفت مسجد سليمان نيز قصد داشتند با استفاده از ضد حملات گل هاي برتري را به ثمر برسانند اما در نهايت نيمه اول با پيروزي ميزبان به پايان رسيد و دو تيم به رختكن رفتند.
در نيمه دوم، ملوانان در صدد استفاده از ضد حملات براي دستيابي به گل هاي بيشتر بودند و از سوي ديگر تيم نفت مسجد سليمان نيز حملات متعددي را از عمق دفاع ملوان بر روي دروازه اين تيم طراحي كرد و در حالي كه در دقايق پاياني ضربه ايستگاهي مهاجم ملوان بندرانزلي به تيرك افقي دروازه نفت مسجد سليمان اصابت كرده بود، در سوي ديگر ميدان و در دقيقه 90 ، برخورد توپ به دست بازيكن ملوان بندرانزلي موجب شد داور، نقطه پنالتي را به نفع تيم ميهمان نشان دهد تا عباس عسگري بازيكن تيم نفت مسجد سليمان با تبديل پنالتي به گل ، يك امتياز شيرين خارج از خانه را براي تيمش به ارمغان آورد و در نهايت دو تيم نفت مسجد سليمان و ملوان بندرانزلي امتيازات اين بازي حساس را تقسيم كردند.
** حاشيه هاي بازي
ديدار دو تيم ملوان بندرانزلي و نفت مسجد سليمان حاشيه هاي بسياري داشت؛ از يك سو اشتباهات داوري موجب اعتراض شديد هواداران و كادر فني ملوان بندرانزلي شد تا جايي كه داور ميدان، نادر عزت اللهي دستيار نادر دست نشان را از زمين بازي اخراج كرد.
نادر دست نشان سرمربي تيم فوتبال ملوان بندرانزلي پس از پايان بازي به سمت داوران اين ديدار رفت و خطاب به كمك داور اين ديدار و در اعتراض به اينكه كمك داور به او توهين كرده، گفت كه به خاطر اين توهين و ناعدالتي و قضاوت هاي ناعادلانه و اشتباهات تاثيرگذار داوران در مسابقات فوتبال از سمت خود كناره گيري كرده و استعفا مي دهد.
يكي از بازيكنان تيم نفت مسجد سليمان نيز با تحريك تماشاگران تيم ملوان بندرانزلي موجبات اعتراض و درگيري شديد لفظي را پديد آورد؛ تماشاگران عصباني حاضر در ورزشگاه نيز پس از پايان بازي تعدادي از صندلي ها را شكسته و به داخل زمين پرت كردند و هنگام خروج داوران از زمين مسابقه، بتري هاي آب و صندلي ها را به سوي آنان پرتاب كردند.
به گزارش خبرنگار ايرنا تيم فوتبال ملوان بندرانزلي با كسب اين تساوي و با يك پله صعود با كسب مجموع 37 امتياز از 25 بازي در جايگاه هشتم جدول رده بندي ايستاد و نفت مسجد سليمان نيز با 50 امتياز از 25 بازي همچنان در صدر جدول رده بندي ليگ دسته يك كشور باقي ماند.
ملوانان در هفته بيست و ششم رقابت هاي ليگ دسته يك فوتبال كشور ، 13 اسفندماه جاري ، ميهمان تيم فوتبال آلومينيوم اراك هستند و تيم فوتبال نفت مسجد سليمان نيز همان روز، ميزبان تيم شهرداري تبريز خواهد بود.
7471/2007

سرخط اخبار استان‌ها