۶ اسفند ۱۳۹۶، ۷:۲۰
کد خبر: 82842646
T T
۰ نفر

ستاد اسكان نوروز 97 فرهنگيان در البرز تشكيل شد

۶ اسفند ۱۳۹۶، ۷:۲۰
کد خبر: 82842646
ستاد اسكان نوروز 97 فرهنگيان در البرز تشكيل شد

كرج - ايرنا- معاون توسعه مديريت و پشتيباني اداره كل آموزش و پرورش البرز گفت: ستاد اسكان فرهنگيان ويژه نوروز 97 با رويكرد تكريمي به معلمان فرهيخته و خانواده هايشان در اين استان تشكيل شد.

مراد مالمير روز يكشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: اسكان فرهنگيان در پيك هاي مسافرتي به ويژه نوروز در قالب يك طرح ملي مطرح است كه اجراي كيفي آن نياز به همدلي و مشاركت همه اعضاي ستاد اسكان در البرز دارد.
وي با اشاره به اينكه ستاد اسكان فرهنگيان البرز در سال گذشته موفق به كسب رتبه برتر كشوري در اسكان مسافران نوروزي در كشور شد، خاطر نشان كرد: با توجه به در پيش بودن نوروز و اسكان فرهنگيان ضرورت دارد بستر مناسب در قالب يك طرح ضربتي براي استقبال ، اسكان و تكريم از معلمان در مراكز اسكان فرهنگيان در اين استان بوجود آيد.
وي ياد آور شد: اجراي شايسته اين طرح با هدف حفظ منزلت معلمان در مراكز اسكان نياز همكاران استان نياز به تلاش و حضور مستمر اعضاي ستاد در خدمت رساني جامع به فرهنگياني كه از سراسر كشور مهمان البرز نشينان مي شود دارد.
وي با بيان اينكه مشاركت در طرح ستاد اسكان فرهنگيان اجباري نيست ، اضافه كرد: نيروهايي كه امكان حضور در ايام تعطيلات طبق جدول زمانبندي شده را دارند در اين برنامه تكريمي - خدمات رساني فعال بكار گرفته مي شوند.
وي تصريح كرد: در حوزه شهري كرج دو پايگاه اسكان واقع در خانه معلم قلم آموزش و پرورش ناحيه يك كرج و خانه معلم ايرانمهر آموزش و پرورش ناحيه 4 كرج پيش بيني شده است تا مسافرين نوروزي از اين پايگاه ها به محل هاي اسكان معرفي شوند.
معاون توسعه مديريت و پشتيباني اداره كل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: 160 كلاس براي اسكان فرهنگيان در البرز پيش بيني شده است كه از نوع ويژه و الف هستند.
مالمير افزود: 6 خانه معلم در البرز با ظرفيت 206 نفر براي پذيرايي از مهمانان نوروزي در اين استان نيز آماده شده است.
وي بيان داشت: رزرو اينترنتي اسكان نوروزي در البرز از چهارم اسفند ماه 96 آغاز شده و تا بيستم همين ماه ادامه دارد و پذيرش حضوري مهمانان نوروزي نيز از 28 اسفند ماه در مراكز اسكان فرهنگيان اين استان امكان پذير است.
لازم به ذكر است در نوروز سال گذشته حدود 20 هزار نفر از مراكز اسكان فرهنگيان البرز استفاده كردند.
استان البرز حدود 50 هزار نفر معلم شاغل و بازنشسته دارد.
2819/1535

سرخط اخبار استان‌ها