آیت‌الله سبحانی: رئیس‌جمهور وقت خود را وقف حل مشکلات اقتصادی و سیاسی کرد

قم - ایرنا - آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید در پیامی با تسلیت شهادت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور مردمی و همراهان آورده است: رئیس جمهور به شهادت همگان وقت خود را در دوران ریاست جمهوری وقف حل مشکلات اقتصادی و سیاسی کرد.

در پیام این مرجع تقلید که نسخه ای از آن روز دوشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت آمده است:

ضایعه جانگداز شهادت رئیس جمهور محترم جمهوری اسلامی ایران آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی(قدس سره)، و هیأت همراه، دل‌های بیدار را تکان داد و همگان را در غم و اندوه فرو برد.

آن عزیز از دست رفته انسانی فداکار و پرتلاش بود که به شهادت همگان وقت خود را در دوران ریاست جمهوری بر حل مشکلات اقتصادی و سیاسی وقف نمود و بحمدالله تا آنجا که شرائط اجازه می‌داد موفقیت بالایی داشت.

اینجانب شهادت ایشان و هیأت همراه حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، جناب آقای دکتر امیر عبداللهیان و دکتر رحمتی استاندار آذربایجان شرقی را به حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و ملت سرفراز ایران و خانواده های معزز آنان تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای همگان غفران و رضوان الهی و علو درجه را خواهانم.

در اطلاعیه دیگری که از سوی دفتر آیت الله سبحانی منتشر شده، آمده است: بدینوسیله به اطلاع می رساند درس خارج آیت الله العظمی سبحانی به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی تطعطیل شد.

به گزارش ایرنا، بالگرد حامل آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد.

در این حادثه رئیس جمهور و همه همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا(ع) به مقام رفیع شهادت نایل شدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha