۴ اسفند ۱۳۹۶، ۱۴:۴۳
کد خبر: 82841074
T T
۰ نفر
امام جمعه بندر ماهشهر :مسئولان براي كاهش حوادث چاره انديشي كنند

بندرماهشهر - ايرنا - امام جمعه بندرماهشهر با بيان اينكه تاكنون حوادث جاده اي، دريايي، ريلي و هوايي زيادي را در كشور شاهد بوده ايم گفت: با دقت بيشتري مي توان كمتر شاهد اين حوادث باشيم، مسئولان در اين زمينه چاره انديشي كنند.

به گزارش ايرنا حجت الاسلام عبدالحسين غبيشاوي در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه بندرماهشهر در مصلاي امام خميني (ره) اين شهر با ابراز گلايه مندي از بروز حوادث مختلف در كشور گفت:متاسفانه در زمينه حوادث شايد ما در صدر كشورهاي جهان قرار گرفته ايم. مي توان از تجربه كشورهايي كه كمتر دچار حوادث شده اند در اين زمينه بهره گرفت.
وي در فراز ديگري از خطبه ها ، جاده بندرماهشهر-هنديجان را از حادثه خيز ترين جاده هاي استان برشمرد و افزود: اخيرا در جاده بندرماهشهر-هنديجان شاهد حوادث زيادي بوديم، درصدي از حوادث متوجه بي دقتي رانندگان خودروهاست اما اگر اين جاده تكميل شود كمتر شاهد حوادث خواهيم بود.
امام جمعه بندرماهشهر اضافه كرد: پروژه هايي كه ارتباط مستقيمي با جان مردم دارند بايد در دستور كار قرار گيرند و به عنوان يك اولويت به آن رسيدگي شود به ويژه آنكه در آستانه فرا رسيدن تعطيلات نوروزي هستيم و در صورت بي توجهي به اين مسئله حوادث تلخي رخ مي دهد.
وي افزود: از مسئولان اداره راه و شهرسازي استان خوزستان و نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي انتظار داريم در اسرع وقت به اين مشكل رسيدگي كنند و تدبيري اتخاذ شود، تاشاهد حوادث ناگوار نباشيم .
حجت الاسلام غبيشاوي با اشاره به اغتشاش اخير در يكي از مناطق تهران اظهار كرد: عوامل فرقه مذكور با تبليغات داخلي و خارجي وانمود مي كند جريان مظلومي در جمهوري اسلامي است و نظام محدوديت هايي براي آنها قائل شده، كه اين موضوع خوراك رسانه هاي غربي شده است.
امام جمعه بندرماهشهر خواستار آگاهي بيشتر مردم نسبت به اين فرقه ها شد و خاطرنشان كرد: انعكاس خبر ادعاي باطل اين فرقه ها زيرزميني است و مردم اطلاع ندارند كه اين فرقه ها و سران آن ها چه جناياتي را مرتكب مي شوند، افرادي كه به نام دين، زهد و مسلك درويش منشي اعتماد مردم را جلب مي كنند اقدام به جنايات بسياري مي كنند.
حجت الاسلام غبيشاوي اضافه كرد: برخي جوانان از روي سادگي به اين فرقه گرايش پيدا مي كنند، مردم بايد بيشتر دقت كنند و مراقب جوانان خود باشند.
وي در پايان با اشاره به هفته سلامت مردان اظهار كرد: سلامت امر واجبي است و همواره بايد مرد و زن از سلامت خود مراقبت كنند، تغديه و ورزش مولفه هاي سلامت هستند و بسيار حائز اهميت مي باشند، همه بايد تلاش كنيم و ورزش را از برنامه هاي روزانه خود قرار دهيم، در غير اينصورت مجبور مي شويم هزينه هنگفتي براي حفظ سلامتي خود بپردازيم.
9858/7165/6068
كانال خبري ايرنا خوزستان: @ irnaahvaz
براي دريافت لحظه به لحظه اخبار استان خوزستان به كانال http://www.telegram.me/irnaahvaz بپيونديد.

سرخط اخبار استان‌ها