۱ اسفند ۱۳۹۶، ۱۴:۴۵
کد خبر: 82838329
T T
۰ نفر
عضو هیات رییسه مجلس: قاطعانه با اغتشاشگران برخورد شود

تهران - ایرنا - عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از قوه قضاییه و نیروی انتظامی خواست با عوامل اغتشاش شب گذشته خیابان پاسداران تهران كه منجر به شهادت سه نفر از پرسنل نیروی انتظامی و دو نفر از نیروهای بسیجی شد، به شدت برخورد كنند.

غلامرضا كاتب روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا ضمن محكوم كردن جنایات شب گذشته اغتشاشگران در تهران گفت: جنایت وحشیانه اغتشاشگران كه منجر به شهادت و مجروحیت تعدادی از عوامل نیروی انتظامی و بسیج شد نشان داد، دشمنان به دنبال ایجاد ناآرامی در كشور هستند.
وی افزود: نیروی انتظامی در راستای ماموریت اصلی خود شب گذشته وظیفه قانونی خود را انجام داد و در برابر اغتشاگران ایستادگی كرد.
وی افزود: تخریب اموال عمومی و به شهادت رساندن نیروهای امنیتی كشورمان را محكوم می كنیم، این تفكر در هیچ كجای دنیا پذیرفته نیست كه اگر عده ای اعتراضی دارند این گونه به خیابان بیایند و به مردم و اموال عمومی حمله كنند.
نماینده مردم گرمسار در مجلس ادامه داد: به خشونت كشاندن جامعه و ایجاد بی نظمی در همه جای دنیا محكوم است.
عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از قوه قضاییه و نیروی انتظامی خواست با عوامل اغتشاشات شب گذشته با شدیدترین شیوه های قانونی برخورد كند تا این اغتشاشگران بدانند كه نباید به مردم و اموال عمومی آسیب بزنند.
وی تاكید كرد: باید این موضوع در جامعه نهادینه شود كه اگر اعتراضی وجود دارد این اعتراض در راستای قانون مطرح شود، كشور تابع قانون است و اعتراضات را نباید به شكل خشونت آمیز مطرح كرد.
كاتب گفت: این اغتشاشگری ها و ضربه زدن به اموال مردم و جان آنان دور از انسانیت و اخلاق دینی است.
شب گذشته در یكی از خیابان منطقه پاسداران تهران ناآرامی هایی رخ داد كه در نتیجه آن سه نفر از عوامل نیروی انتظامی و دو نفر از نیروهای بسیج به شهادت رسیدند.
سیام**9121**1545

سرخط اخبار سیاست