۲۲ بهمن ۱۳۹۶، ۱۴:۵۷
کد خبر: 82828513
T T
۰ نفر

عكس های یادگاری مردم از راهپیمایی 22 بهمن

۲۲ بهمن ۱۳۹۶، ۱۴:۵۷
کد خبر: 82828513
عكس های یادگاری مردم از راهپیمایی 22 بهمن

تهران - ایرنا- امروز همه آمده بودند تا سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی بدارند ؛ همه از پیر و جوان، زن و مرد، كودك و بزرگسال، با پای پیاده و ویلچر؛ همه با خوشحالی،همراه با خانواده.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ همه به راهپیمایی آمدند، شعار دادند و با یكدیگر عكس یادگاری گرفتند.عكس هایی كه حكایت از یك روز خوب، شاد و بیادماندنی داشت .
امروز بازار سلفی، داغ داغ بود هر كجا چشم می انداختی زنی، مردی و یا كودكی را می دیدی كه در حال سلفی گرفتن از خود با پرچم ایران و یا با بنر شعارنوشته ای بود.
آنچه بیش از همه توجه ها را به خود جلب می كرد عكس با كودكانی بود كه روی صورتشان پرچم ایران نقاشی شده بود.

** سرسره بازی در نیمكره سنگی میدان انقلاب
امروز نیمكره سنگی میدان انقلاب، محل شادی بچه ها بود. بچه هایی كه همراه با خانواده های خود به میدان انقلاب آمده بودند تا در راهپیمایی 22 بهمن شركت كنند.
بچه ها امروز با شادمانی به بالای میدان سنگی انقلاب كه خیس بود می رفتند و در تمام مدت، آن بالا سرسره بازی می كردند و خانواده ها نیز با نشستن بر لبه سنگی میدان از شادی آنان شادمان بودند.

** نماز فرادی راهپیمایان در میدان انقلاب
با شنیده شدن اذان ظهرهریك از راهپیمایان جایی برای خود در اطراف میدان انقلاب باز كردند و شروع به خواندن نماز كردند به تنهایی و یا در گروه های چند نفره. این صحنه ها باعث شد تا عكاسان صحنه های زیبایی از وحدت و اعتقادات راهپیمایان ثبت كنند.

* نمایش جودوكاران و رزمی كاران
رزمی كاران و جودكاران هم در گروه های مختلف در چند بخش از میدان انقلاب اقدام به اجرای نمایش های رزمی كردند نمایش هایی كه سبب جلب توجه حاضران شد .

** حضور بانویی با لباس محلی تمام پولك در جمع راهپیمایان
امروز بانویی هم با لباس محلی تمام پولك دوزی شده به رنگ های پرچم ایران در میدان انقلاب حضور یافته بود.
این بانو پرچم بدست اطراف میدان انقلاب می چرخید و تا پایان مراسم راهپیمایی در میدان انقلاب حضور داشت.

** حضورهنرمندان در نقش مجسمه های زنده اطراف میدان انقلاب
تعدادی از هنرمندان هم خود را بصورت مجسمه های زنده تبدیل كرده و بدون حركت دربخش هایی از میدان ایستاده بودند و برخی نیز با آنان عكس یادگاری می گرفتند.

**حركات موزون یك پیرمرد با كلاهی محلی در میدان انقلاب
در حاشیه راهپیمایی امروز ، یك پیرمرد با كلاهی محلی و خاص مقابل غرفه رزمی كاران در میدان انقلاب شروع به حركات موزون كرد؛ تماشاچیان نیز با تشویق های پیاپی برای مدتی هر چند كوتاه، او را همراهی كردند .

**با مفاسد اقتصادی مخالفیم
تعداد زیادی از مردم با در دست گرفتن دست نوشته هایی اعلام كردند ما مخالف نظام نیستیم ما با مفاسد اقتصادی و فساد مالی مخالفیم.
اجتمام**9136 ** 1776
گزارشگر: فرزانه جلالیان ** انتشار: لیلا خطیب زاده
۰ نفر

سرخط اخبار جامعه