۱۴ بهمن ۱۳۹۶، ۱۵:۱۹
کد خبر: 82818325
T T
۰ نفر
استاندار بوشهر: نگرش هاي سياسي نبايد زمينه اي براي اختلاف در كشور شد

بوشهر- ايرنا - استاندار بوشهر گفت: ايران اسلامي در آستانه ورود به چهلمين سال پيروزي انقلاب، نيازمند اتحاد و همبستگي گروه‌هاي مختلف سياسي است و نبايد نگرش‌هاي سياسي زمينه اي براي اختلاف در كشور شود.

به گزارش ايرنا عبدالكريم گراوند روز شنبه در نشست شوراي فرهنگ عمومي استان بوشهر با حضور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي افزود: اتحاد و انسجام زمينه ساز پيروزي انقلاب اسلامي شد امروز نيز براي تداوم آن نيازمند اتحاد و يكپارچگي در جامعه هستيم.
وي يادآورشد: انقلاب ايران با پرچمداري عالم مبارزي كه براي احياي هويت ديني و اسلامي قيام كرد به پيروزي رسيد و امروز منشا تحولاتي نه تنها در ايران بلكه در دنيا شد.
گراوند افزود: جمهوري اسلامي با بلند كردن پرچم استقلال خواهي، عزت طلبي و استقرار نظامي براساس دين مستقر و با حكومت هايي با سياست هاي استكباري همخواني ندارد.
وي بيان كرد: در شرايطي كه دنيا به دو بلوك شرق و غرب تقسيم شده بود انقلاب اسلامي با شعار نه شرقي نه غربي جمهوري اسلامي مستقر شد.
گراوند با تاكيد براينكه اين انقلاب ثمره خون هزاران شهيد است گفت: به حرمت خون شهيدان راه استقلال ايران اسلامي تداوم مي يابد و دشمن آرزوي تنها ماندن نظام را به گور خواهد برد.
وي با تاكيد براينكه ما قدردان ملت ايران هستيم گفت: به پاس قدرداني ازمردم متعهد ايران اسلامي، مسئولان بايد با همه وجود خدمتگزار مردم باشند.
استاندار بوشهر با بيان اينكه مقوله فرهنگ‌ هم تاثيرگذار و هم تاثيرپذير است، گفت: با توجه به اين كه فضاي مجازي و شبكه‌هاي اجتماعي بيشترين تاثيرگذاري در عرصه فرهنگ عمومي دارند بايد با در دست گرفتن اين فضا، زمينه خدمت‌گذاري بيشتر به مردم در حوزه فرهنگي انجام شود.
6047/6043**
خبرنگار: موناعيدان*انتشاردهنده: خدانظرخواجه

سرخط اخبار استان‌ها