۴ بهمن ۱۳۹۶، ۱۷:۱۵
کد خبر: 82807047
T T
۰ نفر
تاكید دادستان كل كشور بر استفاده از جوانان در عرصه های فرهنگی و فضای مجازی

تهران - ایرنا - دادستان كل كشور بر لزوم استفاده از نیرو، تلاش و تعهد جوانان در عرصه های فرهنگی و اطلاع رسانی به ویژه در فضای مجازی تاكید كرد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دادستانی كل كشور،حجت الاسلام والمسلمین جعفر منتظری روز چهارشنبه در بازدید از موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان با تبریك میلاد حضرت زینب ( س ) و با اشاره به تاكیدات مقام معظم رهبری در خصوص آسیب های اجتماعی و لزوم مقابله با آن گفت: یكی از آسیب های جدی جامعه ما كه دغدغه مقام معظم رهبری است بحث طلاق است كه موسسه ای مانند تبیان می تواند به منظور كاهش آن و گسترش فرهنگ گفتگو میان زوجین و خانواده ها با هدف كاهش طلاق اقدام كند و موثر واقع شود.
دادستان كل كشور تعامل موسسه فرهنگی تبیان و دیگر موسسات فرهنگی با دادگاه های خانواده را در برنامه ریزی به منظور كاهش برخی از آسیب های اجتماعی از جمله طلاق موثر دانست و گفت:ما نیز در دستگاه قضایی آماده كمك به برنامه ریزی ها برای كاهش آسیب های اجتماعی هستیم.
دادستان كل كشور همچنین با تاكید بر لزوم برنامه ریزی به منظور مقابله با آسیب های فضای مجازی و با استناد به منویات مقام معظم رهبری در زمینه مقابله با این آسیب ها اظهاركرد: نكته مهم در این زمینه این است كه دشمن را نباید ضعیف بدانیم بلكه باید خود را در مقابل دشمنان قوی، مجهز كنیم و البته ایمان داشته باشیم كه در مقابل فناوری های دشمن هم مانند دیگر عرصه ها از جمله دفاع مقدس پیروز خواهیم شد.
منتظری ایراز امیدواری كرد، در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری، جوانان كشور با تلاش و كوشش در زمینه های مختلف علمی و فناوری در برابر دشمنان غدار پیروز شوند.
اجتمام**٧٣٢٩**1569
خبرنگار: لیلا اسماعیل نژاد ** انتشار: علی حبیبی
*آگاهی از آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان در كانال تلگرام گروه اجتماعی ایرنا:
@irnaej
https://t.me/irnaej
۰ نفر

سرخط اخبار جامعه