۱۶ دی ۱۳۹۶، ۱۶:۱۰
کد خبر: 82787414
T T
۰ نفر
پيشگيري و رفع تصرف 860 هكتار از زمين هاي ملي هرمزگان

بندرعباس- ايرنا - فرمانده يگان حفاظت اداره كل منابع طبيعي و آبخيزداري استان هرمزگان گفت: با تلاش و حمايت دستگاه هاي نظارتي و قضايي و يگان حفاظت اين اداره كل، تا پايان آذر امسال نسبت به پيشگيري و رفع تصرف 860 هكتار از زمين هاي ملي اين استان اقدام شد.

به گزارش ايرنا، عباس رحيمي نيا روز شنبه در جمع خبرنگاران، ارزش ريالي زمين هاي رفع تصرف شده را بيش از 88 ميليارد ريال اعلام كرد.
وي بيان داشت: بيشترين زمين هاي بازپس گيري شده از متصرفان در اين مدت مربوط به شهرستان هاي بندرلنگه با 149 هكتار، رودان 97 هكتار و بندرخمير 80 هكتار است.
فرمانده يگان حفاظت اداره كل منابع طبيعي و آبخيزداري هرمزگان اظهار كرد: اداره هاي منابع طبيعي و آبخيزداري در شهرستان هاي استان به صورت شبانه روزي آماده دريافت هرگونه اخبار در مورد تخريب، تصرف، قطع درختان، برداشت هاي غير مجاز و آتش سوزي با شماره تلفن 1504 هستند.
از مساحت 7 ميليون و200 هزار هكتاري استان هرمزگان، 6 ميليون و 900 هزار هكتار، عرصه هاي منابع طبيعي است كه يك ميليون و 80 هزار هكتار آن جنگل، چهار ميليون و 93هزار هكتار مرتع و يك ميليون و 565 هزار هكتار آن را بيابان تشكيل مي دهد.
7195/2094
خبرنگار: رقيه غلامي زاده **انتشار دهنده:هومن محمدكرمي

* آگاهي از آخرين اخبار استان در كانال تلگرام ايرنا هرمزگان
* لينك جستجو كانال: irnabandarabas@
*ايميل: irna.hormozgan@yahoo.com

سرخط اخبار استان‌ها