۱۲ دی ۱۳۹۶، ۱۷:۰۸
کد خبر: 82783790
T T
۰ نفر
مشكلات حومه غربی كهگیلویه با كمك تیم محرومیت زدایی برطرف می شود

یاسوج - ایرنا - نماینده مردم شهرستان های كهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: مشكلات روستاهای حومه غربی شهرستان كهگیلویه با برنامه ریزی از سوی تیم های محرومیت زدایی و خیرین با اولویت بندی برطرف خواهد شد.

به گزارش ایرنا، حومه غربی شهرستان كهگیلویه با 42 روستا بیش از هشت هزارو 500 نفر جمعیت دارد.
عدل هاشمی پور روز سه شنبه در بازدید میدانی از روستاهای حومه غربی شهرستان كهگیلویه مهم ترین مشكلات این روستاها را كمبود تجهیزات بهداشتی و درمانی، فرسودگی مدارس، ناتمام ماندن طرح هادی، مشكل اینترنت روستایی و تكمیل و ساخت مساجد ذكر كرد.
وی بیان كرد: مشكلات طرحهای عمرانی این روستا ها علاوه بر بودجه های استانی و ملی از سوی تیم محرومیت زدایی و خیرین تامین خواهد شد.
هاشمی پور با اشاره به خدمات دولت در سالهای اخیر به این روستا ها اظهار داشت: از ظرفیت خیرین برای توسعه و ارتقای مكانهای بهداشتی و درمانی در روستاها به نحو احسن استفاده خواهد شد.
وی بر همكاری مردم روستاها با مسئولان در اجرای طرحهای عمرانی نیز تاكید كرد.
رئیس بنیاد مسكن انقلاب اسلامی كهگیلویه نیز در این بازدید اظهار داشت: در 20 روستای حومه غربی كهگیلویه طی 2 سال گذشته طرح هادی اجرا شده است.
مهرداد متقی تصریح كرد: طرح هادی بصورت كامل در پنج روستا اجرا و 15 روستای باقی مانده طی سه سال آینده طرح هادی آنها بصورت كامل اجرا خواهد شد.
وی افزود: با برنامه ریزی های انجام شده و تامین قیر مورد نیاز روستاهایی كه زیرسازی آنها از سوی دهیاری ها انجام شده است آسفالت خواهد شد.
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به همراه جمعی از مسئولان شهرستان از روستاهای بیمنجگان، روش آباد، سرتنگ سولك، فیلگاه و دیگر روستاهای حومه غربی بازدید و از نزدید با مشكلات آنها آشنا شد.
شهرستان 131 هزار نفری كهگیلویه بیش از 365 روستا دارد.
45 درصد از جمعیت شهرستان كهگیلویه در روستاها سكونت دارند.
گزارشگر: حسین خدمتی ** انتشار دهنده: علیزاده
7531/1662

سرخط اخبار استان‌ها